1397-02-26 04:11
1025
0
53477
منفعت شخصی یا مردمی ؛

دو نماینده گرگان پاسخگوی اصلی انتصاب فرماندار گرگان هستند

سوال اصلی رسانه ها از دو نماینده گرگان و آق قلا در مجلس اینست که چرا برای فرمانداری گرگان فقط روی یک گزینه خاص و سیاسی زوم کرده اند ؟

به گزارش گلستان ما ؛ گویا کار انتصاب فرمانداری گرگان به پایان رسیده و ابوالقاسم صفوی به این سمت نایل شده است .

این انتصاب جریانی ، سیاسی و کاملا جناحی و طراحی شده برای رسیدن به اهداف خاصی بوده است .

اما پشت صحنه این طراحی چه کسانی هستند ؟

دو گروه عمده در این انتصاب نقش داشته اند :

- تیم تندرو و افراطی که بقایای فتنه گران در مرکز استان می باشند و از حزب های منحله مشارکت و مجاهدین نشخوار فکری می کنند .

فعلا لیدر فکری این گروه هاشم مهیمنی استاندار اسبق گلستان در زمان خاتمی است اما از عقبه های فکری این جریان می توان به ابراهیم درازگیسو استاندار اسبق و محمدرضا صالحی استاندار فعلی خراسان شمالی ، سید رضی قدس علوی مسئول دفتر صانعی در گرگان و جمعی از تندروهای حزب اعتماد ملی گلستان اشاره کرد .

این گروه در زمان استانداری حسن صادقلو مجال زیادی برای مانور سیاسی نداشت چون صادقلو اهل شایسته سالاری بود و به هیچ احد یا گروهی که دنبال زیاده خواهی بودند ، باج نداد .

- دسته دوم نمایندگان گرگان و آق قلا هستند که در این انتصاب نقش مهمی داشتند و بنا بر یک قاعده نامیمون بجای وظیفه اصلی خود که نظارت بر کار مدیران و دستگاههاست وارد فاز دخالت در انتصابات شده اند .

تربتی نژاد و هزارجریبی به همراه منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی بر روی صفوی به نتیجه رسیده اند تا او را سکاندار فرمانداری گرگان کنند ، اما آیا این دو نماینده بواقع صفوی را شایسته این منصب می دانند و احساس می کنند کس دیگری برازنده این کار نیست و او می تواند گرگان را به آرمانشهر تبدیل کند و فرشته ناجی است که آمده مشکلات عدیده مردم گرگان را حل کند؟

قطعا اینگونه نیست ، تربتی نژاد و هزارجریبی هم نگران آینده خود هستند و قطعا در هر انتصابی مخصوصا فرمانداری که مجری برگزاری انتخابات مجلس در سال 98 می باشد ،  شرایط تداوم دوران نمایندگی و منافع خود را لحاظ می کنند و در این راستا هر گزینه ای که قول همکاری بدهد قطعا مورد پذیرش بیشتری از طرف آنها خواهد بود .

به هر حال بدعت بدی است که در دولت تدبیر و امید معیار دلسوزی برای مردم ، ساده زیستی و مردمی بودن و دهها شاخص همچون تخصص و تقوی و ... به کنار رفته و بر سر مناصب حساس که دستاورد خون هزاران شهید جوان رعنای کشور ماست ، "معامله" می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.