1397-02-26 03:51
1661
0
53476
مرکز استان پایگاه فتنه گران می شود ؛

لجبازی استانداری گلستان با مردم و رسانه ها / ابوالقاسم صفوی بالاخره فرماندار گرگان شد / مهره هاشم مهیمنی روی کرسی نشست

منابع موثق از وزارت کشور خبر دادند که کار "ابوالقاسم صفوی" برای فرمانداری گرگان به پایان رسیده و بزودی وی به عنوان "فرماندار گرگان" معرفی می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ ابوالقاسم صفوی از دو سه ماه قبل گزینه اصلی فرمانداری گرگان بوده و در لابی خصوصی دو نماینده گرگان و منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی نیز بر روی انتصاب وی جمع بندی صورت گرفته است .

اما از زمان مطرح شدن نام وی ، واکنش های زیادی از سوی مردم گرگان ، رسانه ها ، برخی مدیران و نهادهای نظارتی صورت گرفته که به صلاح نیست این انتصاب انجام نشود .

در مقطعی نیز این انتصاب کنسل شد و احساس بر این بود که استانداری روی گزینه دیگری تمرکز کرده است .

عبدالرضا چراغعلی ، عادله کشمیری ، شوذب میرآییز و ... افرادی بودند که در ماههای گذشته جهت تصدی فرمانداری گرگان مطرح بوده اند .

اما گفته می شود یکی از معاونین استانداری گلستان دیروز به تهران رفته تا حکم انتصاب صفوی را نهایی کند و غائله بوجود آمده در تعیین فرماندار گرگان را ختم کند .

گویا استانداری در یک عمل انجام شده قرار گرفته و مجبور است یا اصرار دارد که حتما صفوی را بر خلاف خواسته مردمی و انتقادهای رسانه ای به سمت فرمانداری گرگان منصوب کند .

خبرها حکایت از این دارد که هاشم مهیمنی "استاندار در سایه" و اصلاح طلب تندرو و مشارکتی و شهردار دارای سابقه محکومیت قضایی منطقه 16 تهران در زمان کرباسچی بر انتصاب صفوی تاکید دارد و خواسته که حتما او فرماندار گرگان بشود .

این انتصاب تبعات زیادی برای مرکز استان مخصوصا در انتخابات مجلس سال 98 خواهد داشت و سید مناف هاشمی با این انتصاب ریسک بزرگی خواهد کرد ، ریسکی که ممکن است دوران استانداری اش در گلستان را تقلیل دهد .

چون با این انتصاب جریان فتنه جان تازه ای در گرگان می گیرد ، جریانی که خط قرمز نظام است و  بازها توسط رهبر معظم انقلاب نسبت به آن و لزوم فاصله گرفتن با عناصر فتنه گر توصیه شده ولی استاندار گلستان به حرف دلسوزان گوش نمی دهد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.