1397-02-05 10:34
409
0
52967
معاون فرهنگی ورزش و جوانان گلستان:

تدارک بیش از 300 برنامه به مناسبت هفته جوان در گلستان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه بیش از 300 برنامه در گلستان تدارک دیده شد، گفت: اکثر برنامه‌های ما در راستای کارگاه‌های آموزشی، اردوهای گردشگری و جشن و تجلیل برای جوانان استان گلستان است.

به گزارش گلستان ما ؛ محمود متقی ظهر امروز با گرامیداشت ایام شعبانیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته جوان بیش از 300 برنامه در سطح استان گلستان تدارک دیده شده است که اکثر برنامه‌های ما در راستای کارگاه‌های آموزشی، اردوهای گردشگری و جشن و تجلیل برای جوانان است.

وی تصریح کرد: اداره‌کل امور ورزش و جوانان گلستان بر اساس رسالتی که بر عهده‌اش قرار دارد به عنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان در هفته جوان برنامه‌های متعددی را برگزار خواهد کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان ابراز کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های در سال جاری مراسم هفته جوان با همت اداره‌کل امور ورزش و جوانان گلستان و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله ورزش و جوانان شهرستان‌ها برقرار شد که بیش از 300 برنامه در سطح استان گلستان و حتی روستاهای گلستان پیش‌بینی شده است که در این استان گلستان اجرایی خواهد شد.

متقی اذعان کرد: از روز آینده برنامه هفته جوان در استان گلستان استارت خواهد خورد، اذعان کرد: بر اساس تعریفی که از هفته جوان شده است برنامه‌های هفته جوان از 11 شعبان آغاز می‌شود ولی در استان گلستان این برنامه‌ها از فردا استارت خواهد خورد و تا جمعه هفته آتی برنامه‌های هفته جوان در سطح استان گلستان برگزار خواهد شد

وی تصریح کرد: بیشتر برنامه‌های هفته جوان در قالب جشنواره‌های تجلیل از جوانان برتر در قالب جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) خواهد بود و همچنین جشنواره‌هایی در قالب کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف و مهارت‌های زندگی، آموزش‌های پیش از ازدواج برای جوانان، آموزش‌های حین ازدواج برای زوجینی که قصد ازدواج دارد و همچنین آموزش مهارت‌های زندگی برای افرادی که چندسالی از زندگی مشترکشان گذشته است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی تحت عنوان کارآفرینی و نقش آن در اشتغال جوانان، کارگاه آموزشیتحت عنوان خانواده، ورزش و سلامت و همچنین برنامه‌های گردشگری برای سازمان‌های مردم‌نهاد از قبیل گردشگری داخل و خارج از استان گلستان، دیدار جوانان و نخبگان استان گلستان با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان از دیگر برنامه‌های ما در هفته جوان خواهد بود.

متقی افزود: در شهرستان‌ها نیز برنامه دیدار جوانان و نخبگان با مسوولین شهرستان‌ها از جمله فرمانداران و ائمه جمعه پیش‌بینی شده است تا جوانان انتقادات، پیشنهادات و نقطه‌نظرات خودشان را برای مسوولین بیان کنند و بالعکس.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های متعددی را تحت عنوان آشنایی با فضای مجازی، فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی پیش‌بینی کردیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: کارگاه‌های متعددی در راستای کارآفرینی و اشتغال جوانان تدارک دیدیم و در کنار این برنامه‌ها مسابقات ورزشی توسط ادارت ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی تدارک دیده شده است./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.