1397-02-05 09:29
1592
0
52963
برای اولین بار در سطح کشور ؛

آئین نکوداشت 65 سال تدریس در پردیس امام خمینی(ره) گرگان برگزار می شود

سرپرست پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان گفت: آئین نکوداشت 65 سال تلاش و پویایی در عرصه تربیت و آموزش معلم در پردیس امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

به گزارش گلستان ما؛ بهجت تربتی نژاد سرپرست پردیس امام خمینی‎(ره) دانشگاه فرهنگیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: آموزش به عنوان یک مقوله زیر ساختی اهمیت فراوانی دارد و باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم .

وی سرمایه گذاری در این بخش را بسیار با اهمیت دانست و گفت : آموزش در تربیت معلم به عنوان یک مقوله با اهمیت در کشور مورد توجه است چون دانش آموختگان این مجموعه باید به تربیت دانش آموزان بپردازند.

سرپرست پردیس امام خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان گفت: بررسی های تاریخی نشان می دهد  که اولین دانشسرای مقدماتی در گرگان از سال 1316 تاسیس و در مکانی اجاره ای آغاز فعالیت کرده است و از1330 اولین ساختمان در همین مکان فعلی دانشگاه ساخته شده است.

وی به زحمات زیادی که در ایام گذشته برای تربیت معلم انجام شده اشاره کرد و گفت: آئین نکوداشت 65 سال تلاش و پویایی در عرصه تربیت و آموزش معلم در پردیس امام خمینی(ره) گرگان روز دوشنبه 10/02/97 از ساعت 16 الی 19 برگزار می گردد.

تربتی نژاد تصریح کرد: این آئین نکوداشت جهت پرکردن شکاف بین نسلی و همچنین برای بهره گیری نسل جوان از تجربیات نسل های گذشته برنامه ریزی شده و از فارغ التحصیلان دهه 30 تا 90 دعوت به حضور در مراسم شده است .

وی به برنامه های جانبی این آئین نکوداشت اشاره کرد و گفت : در این همایش از لوح یاد بود و تمبر مخصوص هم رو نمایی خواهد شد.

سرپرست پردیس امام خمینی(ره) دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه در حال حاضر 300 دانشجو مشغول به تحصیل در دانشگاه وجود دارد ، گفت: در 2 سال گذشته 538 دانشجو کارشناسی از این مرکز فارغ التحصیل شده اند .

به گفته وی ؛ 14 رشته در دانشگاه فرهنگیان گلستان وجود دارد که 7 رشته "راهنمایی و مشاوره تحصیلی، زبان و ادبیات فارسی، جغرافیا، ریاضی، تربیت بدنی، الهیات و معارف اسلامی و آموزش ابتدایی " در پردیس امام خمینی (ره) گرگان پذیرش شده است.

295039 31280

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.