1397-02-05 09:27
595
0
52961
روحانی مردتر است یا خاتمی !!

تلگرام اگر زمان اصلاحات بود خاتمی کارش را رها می کرد/ اصلاح طلبان گوشه ای نشستن و میگن لنگش کن

اگر تلگرام زمان دولت اصلاحات بود شک نکنید خاتمی همان دو سه سال اول در مقابل فشار انتقادات ، جُک ها و هجمه ها کار را رها می کرد اما روحانی نه تنها ایستاده بلکه جلوی بستن تلگرام را هم گرفته.

به گزارش گلستان ما ؛ مصطفی کردافشاری فعال اعتدالگرا نوشت : انتقاد اخیر آقایان خاتمی و ناطق مَثَل کسانی است که گوشه ای نشسته اند و می گویند لِنگش کن ،در حالیکه آنها اگر واقعا دولت روحانی را دوست دارند باید به میدان بیایند و کمک کنند .

اصلا شرایط دولت اعتدال با شرایط دولت اصلاحات قابل مقایسه نیست و به جرات می گویم که دولت روحانی مظلوم تر از دولت خاتمی است ؛ در زمان اصلاحات با کوچکترین چالش یا دستگیری یا بستن روزنامه ای خاتمی تهدید به استعفا و رفتن می کرد ، همانطور که وزیرارشاد هاشمی بود و استعفا داد و رفت .

در حالیکه همه رسانه ها  با  خاتمی بودند و منتقد جدی جز کیهان وجود نداشت اما الان تا روحانی صحبت می کند دهها رسانه مختلف به او انتقاد می کنند .

اگر تلگرام زمان دولت اصلاحات بود شک نکنید خاتمی همان دو سه سال اول در مقابل فشار انتقادات ، جُک ها و هجمه ها کار را رها می کرد اما روحانی نه تنها ایستاده بلکه جلوی بستن تلگرام را هم گرفته است تا منتقدین هر چه می خواهند بگویند .

پس طرفداران خاتمی که این روزها نشسته اند و فقط انتقاد می کنند ، کمی شهامت داشته باشند و بجای مقدمه چینی برای کاندیداتوری اسحق جهانگیری در 1400 از دولت روحانی حمایت کنند تا بلکه گوشه ای از مشکلات فراوان مردم حل شود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.