1397-02-05 07:48
2476
0
52944
دکتر مطلبی خبر داد :

برگزاری همایش علمی دانشگاه ، صلح و توسعه در دانشگاه شمس گنبد کاووس

مشاور عالی رئیس همایش دانشگاه، صلح و توسعه گفت : این همایش روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه شمس گنبدکاووس برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری علم و فناوری استان گلستان ؛ دکتر مسعود مطلبی استادیار علوم سیاسی دانشگاه آزادشهر و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور رئیس "همایش دانشگاه ، صلح و توسعه " عصر امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : همایش دانشگاه ، صلح و توسعه روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه در دانشگاه شمس گنبد کاووس برگزار می شود .

مطلبی افزود : مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۱۶ فروردین 1397 و مهلت ارسال مقالات تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ بود .

وی تصریح کرد : موسسه آموزش عالی شمس گنبد با همکاری انجمن علوم سیاسی ایران و انجمن علمی مطالعات صلح ایران این همایش بزرگ را برگزار می نماید.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد : برگزاری این همایش ها نقش بسزایی در بروز رسانی دانش و تبادل تجربه میان اساتید, متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاه ها دارد .

مطلبی با اشاره به اینکه باید بپذیریم علوم انسانی هم به عنوان یک علم مهم به شمار می رود ، یادآور شد : مسائل مهم علوم انسانی در صورت بیان علمی می تواند معضلات جامعه و گره های کور آن را باز کند .

وی اضافه کرد : از تمامی اساتید گرامی و دانشجویان عزیز برای شرکت در این همایش که در دانشگاه شمس گنبدگاووس برگزار می شود ، دعوت به عمل می آید .

این استاد دانشگاه بیان کرد : مقاله های وارده در پایان به صورت کتاب به علاقه مندان عرضه خواهد شد و به شرکت کنندگان در همایش نیز گواهی داده می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.