1397-02-05 06:27
523
0
52940
بولتن خبری گلستان ما :

از اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گلستان تا ورود بازرسی استانداری به ماجرای کلاغ پر

در این بولتن مطالبی همچون اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ، ورود بازرسی استانداری به ماجرای کلاغ پر کارمندان بانک ، هم بند شدن دالتونها و پیگیری یک عضو شورا در خصوص ساخت مسجد در سروش جنگل را می خوانیم .

به گزارش گلستان ما ؛ این روزها خبرهای داغی زیر پوست شهر گرگان و استان گلستان می گذرد .

اعتراض دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گلستان

دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان گلستان دیروز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه در اعتراض به وضعیت رفاهی و کیفیت نامناسب غذا ، سینی غذای خود را به صورت قطاری از سلف سرویس تا حوزه اداری ردیف کردند .

دالتونها هم بند شدند

سعید مرتضوی در بند 241 اوین متعلق به حفاظت اطلاعات قوه قضاییه هم اکنون در کنار بابک زنجانی ، اسفندیار رحیم مشایی ، محمدرضا رحیمی و حمید بقایی می باشد.

اولویت اول توزیع متخصص بیمارستان کلاله است

دکتر بدخشان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در پاسخ به سوالی در خصوص کمبود متخصص در بیمارستان کلاله گفت : طی مکاتباتی که با وزارتخانه بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام دادیم ، قرار شد با توزیع جدید متخصص اولویت اول ما بیمارستان کلاله باشد ، قبل از این متخصصینی که از گنبدکاووس به کلاله می رفتند به صورت آزاد بوده و تحت اختیار ما قرار نداشتند که به دلیل مسافت و سختی راه معمولا انصراف می دادند  ، همچنین پیشنهاد افزایش حق الزحمه متخصصین آزاد را دادیم که در حال بررسی است .

پرونده حقوق شهروندی روی میز مدیر بازرسی

منابع موثق از ورود سید ناصر باقری رامیانی مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان به پرونده زشت و غیر اخلاقی  کلاغ پر و بشین پاشو تعدادی از کارکنان بانک !! در گرگان خبر دادند .

  باید دید ایا این مقام استانداری می تواند حقوق شهروندان گلستانی را اعاده کند یا باید تظلم خواهی به تهران صورت بگیرد !

بازیگران سریال پایتخت نیمه شعبان در گرگان

مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان از حضور بازیگران سریال پایتخت در گرگان خبر داد . خانم مسگر در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر گرگان گفت : در ایام مبارک و خجسته نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) برنامه های جشن و شادمانه داریم که در یکی از این برنامه ها از حضور بازیگران سریال محبوب پایتخت استفاده خواهیم کرد .

پیگیری ساخت مسجد در سروش جنگل

سعید رحیمی رئیس کمیسیون نظارت ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر گرگان از قول مساعد و پیگیری ویژه در خصوص ساخت مسجد در محله سروش جنگل گرگان خبر داد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.