1397-02-01 09:54
1234
0
52780
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز پاسدار؛

سپاه با حضور عاشورای تهدیدها و فتنه‌های دشمن را با شکست‌های عبرت آموز مواجه کرده است

در بیانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان آمده است : تاریخ انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌ها و خاطراتی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور عاشورایی و حماسه‌سازی‌های خود تهدیدات و فتنه‌های طراحی شده در اردوگاه نظام سلطه و استکبار علیه ایران اسلامی را با شکست‌های خفت‌بار و عبرت آموز مواجه ساخته است.

به گزارش گلستان ما ؛ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آماده است: سوم شعبان سالروز میلاد خجسته مولودی است که در پاسداری از حریم اسلام و قرآن سر از پا نشناخت و با تقدیم ۷۲ ستاره نورانی، آسمان تاریک تاریخ را روشنایی بخشید. لذا نامگذاری این روز الهام بخش، دارای معانی با مفهوم و عمیقی است و درک و فهم آن نقش و اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را آشکار می سازد.

حضرت امام خمینی با این الگوسازی خواستند مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را برای سبزپوشان و پاسداران ترسیم کنند و این چیزی نبود جز این‌که سرنوشت مدافعان ولایت و اسلام به سرنوشت عاشوراییان گره‌خورده است.

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌ها و خاطراتی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور عاشورایی و حماسه‌سازی‌های خود تهدیدات و فتنه‌های طراحی شده در اردوگاه نظام سلطه و استکبار علیه ایران اسلامی را با شکست‌های خفت‌بار و عبرت آموز مواجه ساخته است.

تاسیس سپاه پاسداران از معجزات انقلاب اسلامی و از عوامل اصلی تضمین و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نقش سپاه پاسداران در جبهه های مختلف و صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام در حافظه تاریخ ثبت شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلام در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجارب و توانمندی‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز خود، از توان فزاینده دفاعی برخوردار بوده و با سرلوحه قرار دادن الگو های ماندگار صبر و ایثار، جانبازان انقلاب اسلامی، ضمن تبعیت محض از فرامین و منویات ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی، آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آماده هرگونه جانفشانی بوده و به فضل خداوند اجازه هیچ گونه تعرضی به انقلاب، استقلال، تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.