1397-01-03 05:30
1209
0
51871
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی کلاله:

حمایت از کالای ایرانی سبب رونق ‌اشتغال می‌شود

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی کلاله گفت: حمایت از تولیدکنندگان و کالای ایرانی سبب رونق تولید شده و این امر اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش گلستان ما ؛ آخوند محمد امین صفری, در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کلاله درباره شعار سال و اهمیت تحقق آن اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کنونی, رونق تولیدات داخلی است که با حمایت از کالای ایرانی میسر خواهد بود و به نوعی, اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی مختص به مسئولان و یا مردم و یا قشر خاصی نیست و همه باید برای تحقق این امر تلاش کنند و به نظر می‌رسد مردم نقش مهم‌تری در تحقق این شعار دارند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تصریح کرد: مسئولان با قرار دادن تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان و مردم با عدم خرید کالاهای خارجی, می‌توانند در حمایت از کالاهای ایرانی نقش ایفا کنند.

آخوند صفری تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان و کالای ایرانی سبب رونق تولید شده و این امر اشتغال را به دنبال خواهد داشت و به تبع اشتغال جوانان, انگیزه و امید را در آنها ایجاد کرده و سبب جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی یادآور شد: چند سالی است که مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال, از " اقتصاد مقاومتی, تولید داخلی, اشتغال,و غیره استفاده می‌کنند و ایشان موشکافانه و با درایت و تدبیر خاص, این شعارها را انتخاب می‌کنند و نباید این شعارها تنها در سخن و مکاتبات استفاده شود, بلکه همه ما و مردم, چه مسئولان و دیگر افراد جامعه دست به دست هم دهیم و هر طور که می‌توانیم در تحقق این شعار قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.