1397-01-01 13:24
510
0
51851
مناف هاشمی در پیام نوروزی خود عنوان کرد؛

تلاش ما معرفی گلستان به عنوان مقصد گردشگری است / امیدوارم بتوانیم عقب افتادگی گذشته استان را جبران نماییم

استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1397 را تبریک و شاد باش گفت و اظهار کرد: تلاش ما معرفی گلستان به عنوان مقصد گردشگری است و امیدواریم در سال آینده بتوانیم با سرعت بیشتری به سوی توسعه استان گام برداریم.

به گزارش گلستان ما؛ سید مناف هاشمی در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال 1397 ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) ، گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر و ادای احترام به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و دولت خدمتگزار، توفیق خدمت در گلستان را موجب افتخار دانست.

وی افزود: گلستان استانی با پیشینه تاریخی ، محل سکونت اقوام مختلف کشور و در واقع ایرانی کوچک با جاذبه های گردشگری طبیعی است.

وی خاطر نشان کرد: با همراهی مردم شریف استان ، آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان ، نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی و تمامی نمایندگان گروه های سیاسی در سال 96 به توفیقاتی دست یافتیم.

استاندار گلستان یادآور شد: حضور چشمگیر مردم استان با مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دوباره دولت تدبیر و امید شایسته تقدیر است.

هاشمی ادامه داد: حوادث تلخ بسیاری در کشور اتفاق افتاد که یکی از آنها حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر و جانباختن تعدادی از هم استانی های همزمان شد که در آستانه سال جدید یاد و خاطره آنان را گرامی می داریم و به خانواده های آنان عرض تسلیت داریم.

وی افزود: قدردان زحمات استانداران پیشین هستیم و تلاش می کنیم مسیر آنان را با سرعت، جدیت، درآیت، برنامه ریزی وانرژی جدید ادامه بدهیم.

استاندار گلستان در خصوص برنامه های انجام شده در سال 96 گفت: در حوزه اشتغال با توجه به تعهد استان مبنی بر ایجاد 19400 شغل توانستیم 21056 شغل در استان ایجاد نماییم و در واقع 9 درصد بیش از تعهد مان بوده است.

دکتر هاشمی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در سال 96 اظهار کرد: در حوزه رفع موانع تولید خوشبختانه با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها از 40 میلیارد تومان تسهیلاتی که تا انتهای مهر ماه پرداخت شکده بود امروز به رقم 905 میلیارد تومان رسیده ایم.

وی یادآور شد: خوشبختانه در 5 ماه گذشته توانسته ایم با جلب اعتماد بخش خصوصی ، شاهد کلنگ زنی بیش از 900 میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در گلستان بودیم که امیدواریم در سال آینده بخش هایی از این پروژه ها به ثمر بنشینند.

استاندار گلستان گفت: برخی مجوزهای بر زمین مانده مانند آشوراده که یکی از آرزوهای مردم گلستان است و هچنین پروژه گردشگری آرمان طبیعت و دو پروژه بزرگ هتل در گلستان که مجوزهای آنان صادر گردیده و همان گونه که در شعار ما بود تلاش می کنیم که گلستان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی نماییم.

وی در خصوص برخی برنامه های سال جاری تصریح کرد: راه آهن گرگان به مشهد از برنامه های جدی ماست و راه آهن اینچه برون – گرگان- گرمسار  به تهران که فاینانس آن با رقم 1.2 میلیارد یورو صورت گرفته در سال 97 وارد مرحله اجرایی می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اینچه برون در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد تایید قرار گرفته که امیدواریم در صحن علنی نیز رای بیاورد و موجب تحولی بزرگ در استان شود.

وی در پایان یادآور شد: گلستان استانی نمونه در زمینه وحدت در سطح کشور محسوب می شود و امیدواریم بتوانیم در کنار همه دلسوزان استان بتوانیم عقب افتادگی سالهای قبل را جبران نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.