1396-12-27 07:42
583
0
51741
دبیرکمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گلستان:

مبارزه با قاچاق کالا مساوی است با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و اشتغال

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و خرید کالای ایرانی مساوی با استفاده از ظرفیت تولید داخلی و ایجاد اشتغال است.

به گزارش گلستان ما ؛ "علی اصغر طهماسبی" در هشتمین و آخرین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهارکرد: دولت تدبیر و امید به واقع در چهار ساله دولت یازدهم در مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق عمل نمود و با جدیت در مبارزه و اقدامات مؤثر پیشگیرانه، میزان قاچاق کالا را 50 درصد کاهش داد.

طهماسبی با تأکید بر استفاده از ظرفیت ایام نوروز به جهت اطلاع رسانی و فرهنگسازی خرید و مصرف کالای ایرانی از دستگاههای عضو ستاد خواست تا در این ایام با چاپ، نصب بنر و پوسترهای آموزشی حتما مردم را در جریان اثرات مثبت مصرف کالای ایرانی و مضرات خرید کالاهای قاچاق قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه ضمن قدردانی از زحمات تک تک اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در طول سال 96 بابت برگزاری منظم جلسات و پیگیری مصوبات و خروجی مناسب آن اظهار امیدواری کرد تا در سال پیش رو با بهره گیری از تمام ظرفیت های سازمانی بتوانیم با ادامه همین روند مثبت و رو به جلو، گامهای مؤثری در حوزه پیشگیری، مبارزه و اطلاع رسانی پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان گلستان داشته باشیم.

وی در پایان گفت: طی روزهای گذشته سردار مؤیدی با حکم ریاست محترم جمهور، ریاست ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور را عهده دار شدند که به دلیل حضور و خدمت ایشان طی سالهای گذشته به عنوان فرماندهی انتظامی استان، این انتصاب را به فال نیک گرفته و برای ایشان آروزی توفیقات روز افزون در این حوزه را داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.