1396-12-27 03:30
2905
1
51732
چراغعلی یک قدم به فرمانداری نزدیک شد

گزینه های جدی فرمانداری گرگان از راه رسیدند + اسامی و رزومه

بعد از به صفر رسیدن احتمال انتصاب صفوی به عنوان فرماندار گرگان ، این روزها گزینه های چون عبدالرضا چراغعلی و سید جواد قدس علوی و یک خانم مطرح شده اند .

به گزارش گلستان ما ؛ روزهای پرالتهاب انتصاب فرماندار گرگان فرا رسیده است ، از یک طرف استانداری گلستان اصرار به تغییر فرماندار گرگان دارد تا پیشانی دولت در مرکز استان را تغییر دهد و از سوی دیگر گزینه مناسبی وجود ندارد تا همه گروهها بر روی وی اجماع کنند .

در هفته های اخیر برخی گزینه ها مطرح شدند که واکنش شدید مردمی و برخی فعالین سیاسی و اجتماعی را بر انگیخت ، فعالین توسعه معتقدند بیرون آمدن فرماندار از دل سهم خواهی گروههای سیاسی نمی تواند باعث پیشرفت شهر گرگان شود .

اما نامی که در هفته های اخیر بسیار پردامنه با حاشیه مواجه شد ابوالقاسم صفوی بود که گفته می شود ماحصل جلسه خصوصی منتجب نیا دبیر کل اعتماد ملی با نمایندگان گرگان یعنی تربتی نژاد و هزارجریبی بود اما صفوی آنقدر مخالف در گرگان داشت که انتصابش به قهقرا برود .

اما این روزها برخی نام های دیگر هم به گوش می رسند ، با منتفی شدن نام صفوی جریان تندرو این بار با حمایت های تلویحی محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی ، سید رضی قدس علوی مسئول دفتر صانعی در گلستان و تیم هاشم مهیمنی ، سید جواد قدس علوی را گزینه فرمانداری گرگان نموده اند .

اما قدس علوی که هم اکنون مدیر کل شیلات استان گلستان است آنقدر کارنامه ضعیفی دارد که نتوانسته حتی حوزه شیلات و آبزی پروری را سامان دهد چه برسد که بخواهد فرماندار یک شهر هزارچهره مثل گرگان باشد ، مشکلات مدیریتی شیلات استان به حدی زیاد است که بارها از طرف رسانه های منتقد با  اسناد و مدارک منتشر شده است .

اما این روزها نامی بر سر زبانها می چرخد که بنظر می رسد گروههای بیشتری از مردم شهر گرگان و فعالین سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی با آن موافق باشند ؛ عبدالرضا چراغعلی .

چراغعلی منتخب اول دو دوره شورای شهر گرگان است که در دولت یازدهم به استانداری گلستان رفت و مدیر کل دفتر شهری و شوراها شد ، سپس برای انتخابات مجلس استعفا داد اما بعد از ثبت نام از طرف شورای نگهبان قانون اساسی رد صلاحیت شد .

او مجددا در استانداری گلستان بکار گیری شد اما این بار در ذیل مجموعه معاونت سیاسی امنیتی و در سمت مدیر کل امور اجتماعی و بحث حقوق شهروندی هم در حیطه اختیارات وی قرار گرفت .

چراغعلی از یک منظر تحت مدیریت جریانات سیاسی تندرو نیست و تا بحال به هیچ یک از گروههای سیاسی باج نداده است ، او همواره سعی کرده حرفش را رک و پوست کنده بزند حتی اگر برایش هزینه داشته باشد ، سیاسی کار نیست و ارتباط خوبی با شهروندان دارد .

البته او باید نحوه ارتباطش با روستائیان را درست کند چون بخش زیادی از جمعیت شهرستان گرگان را این قشر تشکیل می دهند و او باید بتواند در این حوزه از خود خلاقیت نشان دهد . او به شدت رسانه ایست و اهل مدارا و فضای باز برای فعالیت رسانه ای می باشد .

احوالات استانداری گلستان نشان می دهد که تمایل استاندار برای انتصاب صفوی به صفر رسیده و حالا این چراغعلی است که با توجه به ضعف مدیریتی قدس علوی در شیلات شانس بیشتری برای انتصاب فرمانداری گرگان دارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

خودم

اقای چراغعلی خوب است اما چرا از آقای دهرویه مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استفاده نمیشود؟ایشان پر تلاش و مردم دار و قابل اعتماد می باشند و خیلی ها راضی به انتصاب ایشان می باشند .

0
0
پاسخ
1396-12-27 04:15

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.