1396-12-26 07:04
2103
1
51705
طبق قانون جدید اعمال می شود:

پایان کار مدیر کل هلال احمر گلستان / احمدی به تامین اجتماعی باز می گردد

طبق قانون جدید مدیر کل هلال احمر استانها نباید از نیروهای ماموریتی سایر سازمانها باشد ، به این ترتیب حسین احمدی مدیر کل استان تا پایان فروردین ماه فرصت دارد تا به محل کار سابق خود برگردد .

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر پیوندی ریس جمعیت هلال احمر طی بخشنامه ای  به تمام استانها دستور داد تا نیروهای غیر جمعیتی و مامور از دستگاه های دیگر به محل خدمت اصلی خود باز گردند .

در همین راستا حسین احمدی مدیر کل هلال احمر استان گلستان که از سازمان تامین اجتماعی مامور به خدمت در هلال احمر استان گلستان است باید کنار برود و فرد جدیدی مدیر کل هلال احمر استان گلستان بشود .

گفته می شود دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نامه پایان کار احمدی را تا انتهای فروردین ماه ابلاغ کرده و احتمالا این فرصت برای سپری نمودن ایام شلوغی عید نوروز و تسویه حساب های مالی خواهد بود .

از طرفی گفته می شود مجمع نمایندگان استان گلستان نیز با این تغییر چون بر اساس قانون بوده ، موافقند و هر کدام برای خود دنبال گزینه هستند هر چند برخی ها نیز همچنان بر ماندن احمدی اصرار دارند !!

پیشتر علیرضا صیاد کارشناس وزارت کشور در فرمانداری شاهرود که معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان بود به دلیل همین منع قانونی از سمت خود کناره گیری کرد .

حسین احمدی چهارشنبه 30 دیماه سال 1394 جایگزین مجتبی اکبری شده بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

امدادگر

خدا رو شكر نيروي تامين اجتماعي كه به واسطه علي اصغر احمدي دبيركل سابق هلال احمر مدير عامل گلستان شد ميره همه امدادگرا و كارمندا خوشحالن تا باشه از اين چيزا درود بر استاندار گلستان و ايت الله نور مفيدي

0
0
پاسخ
1396-12-26 18:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.