1393-08-10 06:25
5654
5
5157
بی خبر از هیاهوها و مراسمات مهم ؛

خواب ماندن تسنیم گلستان در محرم + عکس

همایش شیرخوارگان حسینی در شهر گرگان که قرار بود در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شود پس از کش و قوس های فراوان محل برگزاری از مصلی به حسینیه دزیانی ها تغییر کرد.

به گزارش گلستان ما ، همایش متمرکز شیرخوارگان حسینی گرگان با هماهنگی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) که قرار بود روز گذشته در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار شود ، پس از مخالفت بی دلیل و بهانه های مبهم مدیران مصلای گرگان و کش و قوس های فراوان در 24 ساعت پایانی باقی مانده تا آغاز مراسم به حسینیه دزیانی ها تغییر مکان یافت .

این در حالی بود که از حدود یک ماه پیش جلسات متعددی برای برگزاری مناسب و کیفی همایش شیرخوارگان حسینی که بنا بود با حضور حدود 4000 نفر در مصلای گرگان برگزار شود می گذشت و در طول این مدت همه مقدمات و امکانات مورد نیاز اعم از سربند ها ، خرید لباس کودکان ، تبلیغات شهری ، پذیرایی و حتی هماهنگی برای پوشش رسانه ای با هزینه زیادی انجام شده بود .

علی ایحال این مراسم با مشکلات فراوان برای خانواده ها و انتقادات زیاد مادران و ناراحتی دست اندرکاران این برنامه در حسینیه دزیانیها برگزار گردید .

نکته قابل تامل در پوشش خبری این مراسم بی اطلاعی خبرگزاری تسنیم گلستان از محل برگزاری این مراسم و کش و قوس های زیاد پیش آمده در روزهای منتهی به اجرای این برنامه و صرفا انتشار خبر و تصاویری از آن با عنوان های ( همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۰ شهر گلستان برگزار شد و همایش شیرخوارگان حسینی در گلستان + تصاویر ) بوده است .

این خبرگزاری بدون توجه به اتفاقات رخ داده در روزهای قبل از برگزاری همایش شیرخوارگان در گرگان که سرانجام آنها به تغییر محل برگزاری از مصلی نماز جمعه به حسینیه دزیانیها منجر گردید ، در خبرهای خود محل برگزاری همایش شیر خوارگان را مصلی نماز جمعه گرگان عنوان کرده است.

گفتنی است این خبرگزاری که نمایندگی آن چند ماهی است در استان گلستان راه اندازی گردیده است و از زمان افتتاح تا کنون فروغ خاصی در فضای خبری و رسانه ای استان نداشته و نتوانسته است جایگاه خود را به خوبی در بین مردم و مسئولین استان گلستان باز کند .

Golestanema2

Golestanema2

 

مطالب مرتبط :

از سرگردانی مادران و کودکان تا انتقاد به تغییر مکان از مصلی به حسینیه دزیانیها + تصاویر

گزارش تصویری / همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه دزیانیهای گرگان

 گزارش تصویری / همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده عبدالله گرگان

همنوایی شیرخوارگان گلستانی با 6 ماهه دشت کربلا / تصاویر

مخالفت مدیران مصلی گرگان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی !

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

معصومه

سلام.ایام سوگواری امام حسین ، تسلیت

0
0
پاسخ
1393-08-10 04:59
ر. ساوری

سلاممتاسفانه با گذشت چند روز از این برنامه هنوز این خبرگزاری اشتباهش رو اصلاح نکرده و در خبر " همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۰ شهر گلستان برگزار شد " ، هنوز هم مصلا ذکر شده است .اینها واقعا خوابند !!!

0
0
پاسخ
1393-08-10 21:52
شاهد ماجرا

سلام، یادم هست که در تابستان سرهنگ صادقی به عنوان فرمانده سپاه نینوا در محل تالار با حضور خبرنگاران معرفی شد ولی خبرگزاری تسنیم گلستان زده بود «سردار نظری به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوا» معرفی شد تازه عکس سردار نظری رو هم زده بود.

0
0
پاسخ
1393-08-11 00:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.