1396-12-21 11:40
568
0
51517
مطالبه دانشجویان انقلابی کردکوی از «نورقلی پور»:

رای خود را به «طرح اعاده اموال نامشروع» علنی اعلام کنید!

فعال دانشجویی دانشگاه آزاد کردکوی از نماینده این شهر خواست تا کاملا شفاف رای خود به "طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت المال" که در پایان هفته انجام می شود را برای مردم حوزه انتخابیه اش به اشتراک بگذارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجوسلام؛ "طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان کشور به بیت المال" با امضای ۱۶۶تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شده هرچند برخی نمایندگان تاکنون آن را امضاء نکرده اند.

این طرح شامل تمام مدیران ارشد جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون می شود.

در همین راستا بحث هایی بر علنی بودن یا غیر علنی بودن رای نمایندگان به این طرح است. قاطبه مردم که از این طرح حمایت می کنند و خواهان این هستند تا نمایندگانی که انتخاب کرده اند هم مانند آنان به این خواست عمومی رای قاطع دهند.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در متنی از نماینده مردم غرب استان خواست تا رای خود به این طرح را علنی اعلام کند.

علی رسولی در یادداشت خود آورده است: «طبق اخبار واصله طرح دو فوریت اعاده اموال نامشروع مسئولین در اواخر این هفته به رای گذاشته خواهد شد.

اصلا لازم به توضیح این موضوع نیست که این طرح چه ثمرات مثبت و امیدوار کننده ای در دل تک تک ملت ایران دارد و نقطه شروعی برای جبران عدالت نداشته دستگاه های دولتی ماست.

دانشجویان و مردم شریف کردکوی منتظر چگونگی اعلام نظر و رای جناب آقای دکتر نورقلی پور نماینده محترم شهرستان های کردکوی ، بندر ترکمن ، بندرگز و گمیشان هستند.

از ایشان درخواست داریم کاملا شفاف رای خود را در روز رای گیری برای مردم شریف کردکوی به اشتراک بگذارند. بسیج دانشجویی شهید فراتی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کردکوی پیگیر این خواسته بر حق مردم انقلابی شهرستان کردکوی می باشد.»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.