1396-12-19 03:47
1342
0
51393
آق قلا در زمستان 98 پاسخ می دهد

سکوت تربتی نژاد یعنی تایید اراجیف کانال معلوم الحال/ این خبر از سوی یک قلم بدست معلوم الحال درج شده

این قلم به دست که طی انتخابات مجلس دهم جزو تیم انتخاباتی نورقلی پور بشمار می رفت در واقع به دنبال منافع و خواسته های شخصی خود بوده و ازهرتلاشی درجهت احقاق خواسته هایش فروگذار نکرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ یک سایت محلی به قلم آ –  بیات نوشت : متن کینه توزانه ؛ گرگان فردا  ؛ به نقل از تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا در مجلس علیه دکتر رامین نورقلی پور نماینده شریف واصلاح طلب بندر ترکمن، کردکوی و..... شک و تردید دوستداران آن دو بزرگوار را در  دو حوزه انتخابیه شده است.

 جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن حقیقت  و آشکار شدن دو بهم زنیهای عده ای ناآگاه توصیه میشود ریس دفتر تربتی نژاد تکذیبه صادر نماید خدای ناکرده روسای ستاد دکترتربتی نژاد از این اقدام اخلاقی سر باز زنند.

"قطعا افکار عمومی پاسخ آنان را خواهند داد و سکوت تربتی نژاد تایید اراجیف ؛ گرگان فردا؛ محسوب خواهد شد وپاسخ واقعی او را شهروندان آق قلایی در زمستان98 خواهند داد."

اما در ادامه  طاهر جانی خبرنگار ترکمن به نقل از یک عضو جبهه اصلاح طلبان استان گلستان در گرگان، برخی شنیده های منتشره به نقل از نورمحمد تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا درباره رامین نورقلی پور نماینده بندرترکمن را کذب محض خواند.

طی روزهای گذشته خبری به نقل از تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا در فضای گروه های تلگرامی پخش شده بود مبنی بر اینکه رامین نورقلی پور نماینده غرب گلستان با اکراه به عضویت شورای مرکزی فراکسیون امید درآمده و در واقع علاقه ای به حضور در شورای مرکزی نداشته است.

وی تصریح نمود: ما به واکنش فعالان سیاسی غرب استان بابت انتشار چنین اخبار و شایعات کذب کاملا واقف می باشیم؛ اما این اطمینان را نیز می دهیم که چنین اخباری به هیچ وجه صحت ندارد و تنها با هدف تخریب نورقلی پور درفضای مجازی تنظیم و منتشر می گردند.

این عضو شورای اصلاح طلبان استان گلستان متذکر شد: برفرض محال اگرمطلب عنوان شده صحت هم می داشت یک نماینده اصلاح طلب هرگز درباره عضو دیگراین جبهه چنین مطلبی، چه از طریق تریبون رسمی و چه درمحافل غیر رسمی عنوان نخواهد کرد؛ زیرا نشرهرگونه مطلب درباره اعضای نماینده مجلس جبهه اصلاح طلبان با هماهنگی وتایید شورای مورد نظر به انجام می رسد.

عضو شورای اصلاح طلبان استان گلستان تاکید کرد:"در واقع این خبر و مشابه آن از سوی یک قلم به دست معلوم الحال در فضای تلگرامی پخش می شوند و تا جایی که اطلاع داریم این قلم به دست که طی انتخابات مجلس دهم جزو تیم انتخاباتی نورقلی پور بشمار می رفت در واقع به دنبال منافع و خواسته های شخصی خود بوده و ازهرتلاشی درجهت احقاق خواسته هایش فروگذار نکرده است.

ضمنا اطلاع داریم که این شخص مدتی نیز از منتقدین سرسخت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و بارها در انتقاد از آن دستگاه دست به قلم برده است. نشر این گونه مطالب از نظر ما اهمیتی ندارند. قداست قلم بالاتر از آن است که فردی بخواهد در پی خواسته های شخصی اش باشد.

وی همچنین خاطر نشان ساخت: رامین نورقلی پور که در حال حاضر به همراه علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی در سفر روسیه به سر می برد برخلاف ادعاهای این قلم به دست منفعت طلب، جزو محبوب ترین و فعال ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جزو معدود نماینده هایی است که به زبان انگلیسی مسلط می باشد و داشتن چنین عضوی برای ما مایه مباهات است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.