1396-12-15 12:00
723
0
51261
طی جلسه ای در استانداری مقرر شد :

ظرفیت بیمارستان طالقانی گرگان از 380 تخت به 600 ارتقا می یابد

در دیدار معاون اجتماعی سازمان برنامه بودجه کشور با استاندار،مقرر گردید اعتبارات جاری دانشگاه ترمیم شده و اعتبار لازم برای جایگزینی بیمارستان طالقانی گرگان از 380 به 600 تخت در نظر گرفته شود.

به گزارش گلستان ما ؛ در راستای پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، طی جلسه ای با دکتر نمکی معاون اجتماعی سازمان برنامه بودجه کشور این مصوبات بررسی شد .

این نشست با حضور استاندار گلستان، دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر کبیر قائم مقام رییس دانشگاه برگزار گردید و طی آن منابع حوزه های اجرایی استان اعم از سلامت، آب، گردشگری، منابع طبیعی مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

استاندار گلستان دراین دیدار با عنایت به سیمای سلامت استان و بیماریها و ظرفیتهای موجود بر لزوم توجه ویژه به استان تاکید کرد.

همچنین مقرر گردید اعتبارات جاری دانشگاه ترمیم شده و اعتبار لازم برای جایگزینی بیمارستان طالقانی گرگان از 380 به 600 تخت در نظر گرفته شود.

از جمله دستاوردهای دیگر این جلسه تامین منابع توسعه فضای مرکز آموزشی درمانی صیاد شیرازی و پیگیری احداث بیمارستان از محل منابع فاینانس بود.

معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه ضمن تامین منابع و تخصیص اعتبار برای سال 97-96 تاکید کرد که در سال آتی حمایت و تامین منابع فضاهای آموزشی درمانی از اولویت های سازمان برنامه بودجه کشور خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.