1396-12-15 08:33
475
0
51256
مدیرکل کمیته امدادگلستان خبرداد؛

توزیع ۳۰۰ هزار پاکت نیکو کاری در بین دانش آموزان گلستان / ۱۶ اسفند آغاز جشن نیکوکاری در مدارس

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار پاکت نیکو کاری در بین دانش آموزان استان توزیع شده است تا ۱۶ اسفند جشن نیکوکاری در یک هزار و ۷۰۰ مدرسه برگزار شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "امان الله حسین پور" امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 9 هزار و 255 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان هستند که هزینه تحصیل  آنها پرداخت می شود .

وی افزود: مراحل پیشرفت تحصیلی هر یک از مددجویان در زمان  تحصیل کنترل می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: 5 هزار و 400 یتیم در گلستان مورد حمایت کمیته امداد استان هستند .

حسین پور بیان کرد: هرساله در آستانه آغاز سال نو، جشن ملی نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان، ایتام  و مردم مناطق محروم برگزار می‌شود که امسال 44 پایگاه ثابت و 123 پایگاه سیار پیش‌بینی شده است.

وی مجموع مکان های جمع آوری کمک ها در گلستان را بیش از 2 هزار و 700 مکان بیان کرد و ادامه داد: از این تعداد یک‌هزار و 700 مدرسه، 374 مسجد، 43 مرکز نیکوکاری، 358 پایگاه بسیج ، چهارشنبه و پنج شنبه (16 و 17 اسفند) هفته جاری آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم می باشند.

این مقام مسئول گفت: تاکنون 300 هزار پاکت در بین دانش آموزان استان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این جشن نیز حدود 2 هزار و 600 نفر  ازجمله خادمین افتخاری از جمله فرهنگیان مشارکت می کنند.

حسین پور با بیان اینکه  سال گذشته مردم استان در جشن نیکوکاری 3 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، افزود:  مردم نوع دوستان گلستان در 10 روز اخیر یک میلیارد تومان کمک کردند و تا پایان سال هم پیش‌بینی می‌کنیم بیش از مبلغ سال گذشته کمک کنند .

مدیرکل کمیته امداد گلستان در خاتمه گفت: اولیه در این باره انجام شده و امیدواریم در روزهای آینده بتوانیم کمک های مردمی را جمع آوری و به دست نیازمندان برسانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.