1396-12-14 16:34
506
0
51238
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

عمل رهبر معظم انقلاب باید الگوی تمام مسئولان کشور باشد

مرجع تقلید شیعیان گفت: بنده مقام معظم رهبری را بالاتر از آن می‌دانم که فقط سخنان ایشان مورد توجه قرار بگیرد بلکه عمل ایشان باید الگوی مسئولان کشور باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با مدیران موسسه لوح و قلم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: بنده همیشه وجود شخصیت مقام معظم رهبری را بالاتر از آن می‌دانم که فقط گفتار‌های ایشان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید واقعیت‌ها پیرامون وجودی رهبری معظم انقلاب را بفهمیم، افزود: عمل و رفتار ایشان را الگو قرار بدهیم و کیفیت مردم‌داری و جامعه داری ایشان را بفهمیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه جامعه داری خود رشته‌ای علمی است، تصریح کرد: اداره‌کردن کشور شوخی نیست و چیزی نیست که هرکسی بتواند این کار را انجام بدهد.

وی با بیان اینکه ممکن هست عده‌ای در این زمینه ادعا داشته باشند، افزود: گرداندن و اداره کشوری با فرهنگ‌ها و فرق مختلف کار آسانی نیست.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه بنده شخصاً اعتقاد دارم وجود رهبری را در عمل و شخصیت ایشان باید شناخت، گفت: هدف این است که از وجود رهبری الگو گرفته شود و با پیروی عملی از ایشان بتوانیم جامعه را به سمت تعالی پیش ببریم.

وی با اشاره به آیه خلقت زوج تأکید کرد: خداوند همه‌چیز را جفت آفریده و لوح و قلم هم با هم آمده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه در اجتماع نیز همه کار‌ها را با اتحاد و جفت انجام دهید، تصریح کرد: آسمان و زمین و هر آنچه در آسمان‌ها و زمین هست به‌صورت زوج آفریده شده است.

آیت‌الله علوی گرگانی خطاب به مدیران موسسه لوح و قلم با اشاره به اینکه ما نیز اینجا در سنگر خودمان دعاگویتان هستیم، گفت: هر آنچه در مورد رهبر معظم انقلاب جمع شده ارزشمند است و به کار خود با تمام توانایی ادامه بدهید./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.