1396-12-13 15:58
688
0
51154
چرا قانون فقط برای شهدا اعمال می شود؟

انتقاد شدید و بی سابقه امام جمعه مینودشت به مسئولان در خصوص مزار شهدای گمنام + عکس

شهدای ما کجای ارزش ها هستند که این گونه چهار سال مظلومانه و غریب در این شهر هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی انتقادی بی سابقه را متوجه عملکرد مسئولان در قبال سه شهید گمنام خفته در این شهرستان کرد.

وی در این خصوص گفت: چهار سال است بدن های شهدای گمنام را آورده ایم در این شهرستان دفن کرده ایم ولی هنوز کار ساخت مقبره آن به جایی نرسیده است. ما گفتیم یک فنس دور مزار این شهدا بکشید که از ورود حیوانات جلوگیری شود اما همین کار را هم نکردند؛ میگویند قانون اجازه نمی دهد، نمی شود آنجا کاری انجام داد.

امام جمعه مینودشت تاکید کرد: چرا این قانون فقط برای شهدا اعمال می شود؟ به خدا قسم من برای سامان دادن این کار خیلی تلاش کردم اما نتوانستم کاری کنم؛ الان می گویند این قطعه زمین باید سند داشته باشد. مسئولین چرا برای شهدای گمنام مینودشت کاری نمی کنید؟ یک فکری برای شهدا کنید، اینقدر می گویید ارزشها، ارزشها، این شهدا کجای ارزش ها هستند که چهار سال این گونه مظلومانه و غریب در این شهر هستند.

وی افزود: اگر پدر و مادر خودتان باشد این کار را می کنید؟ ما همه جا گفتیم کسی به داد ما نمی رسد.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: به خدا قسم اگر تا هفته بعد مسئولین شهرستانی و استانی فکری به حال این شهدا کردند که خُب، اگر نکردند خدا گواه است تا خود دفتر مقام معظم رهبری پیگیری می کنم تا بالاخره این مسئله حل شود.

1554

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.