1396-12-12 19:08
1246
1
51136
پشت صحنه های یک استعفای فله ای :

شارلاتانیزم رسانه ای حزب ندای ایرانیان / استعفایی که امضاء ندارد / ترس از حذف در کنگره استانی باعث استعفای برخی ها شده است

 حالا تیم کیاموسوی به تکاپو افتاده و با شارلاتانیزم رسانه ای سعی دارد تا با فرافکنی و فرار رو به جلو ، احتمال حذف خود را در انتخابات کنگره سالانه سیاسی جلوه دهد ؛ او نیک می داند که تهران دیگر او را نمی خواهد.

به گزارش گلستان ما ؛ 66  نفر از اعضای حزب ندای ایرانیان گلستان طی بیانیه ای استعفای خود را از این حزب اعلام کردند البته یک منبع موثق به خبرنگار گلستان ما گفت که خیلی از این افراد بیانیه را اصلا ندیده اند و امضا نکرده اند و صرفا با یک تماس تلفنی و شاید هم سر خود این بیانیه توسط یکی دو نفر امضا شده است .

همچنین علت صدور این بیانیه در این مقطع فعلی اینطور توضیح داده شده است :

حزب ندای ایرانیان تهران و مشخصا صادق خرازی مسئول صالی این حزب  از عملکرد سید قاسم کیاموسوی رئیس شعبه استانی حزب راضی نیست و عملکرد کیاموسوی و تیمش در این مدت نتوانسته خواسته های حزب در تهران را برآوره کند .

عدم شخصیت حزبی ، هزینه های رسانه ای بی مورد و انتقادهای شدید علیه استاندار گلستان باعث شده تا حزب ندای تهران برخی گزارشات مخالفین تیم کیاموسوی را جدی بگیرد و دست به تغییراتی در این زمینه بزند .

گویا تهران به این نتیجه رسیده که زاویه گرفتن اعضای این حزب با استاندار و مجموعه مسئولان استان باعث شده تا در انتصابات استانی سهمی نداشته باشند .

در همین رابطه تهران تصمیم گرفت تا اولین کنگره استانی حزب ندای ایرانیان را برگزار کند لذا  با تصویب هیات اجرایی حزب، اعضای شورای شعبه ندای ایرانیان در استان گلستان به مدت ۶ ماه انتخاب و احکام آنان صادر شد.

 این شورا موظف هست ظرف ۶ ماه شرایط برگزاری اولین کنگره استانی حزب را فراهم آورد.

بر اساس مصوبه هیات اجرایی افراد زیر به عنوان شورای جدید این شعبه معرفی شدند:

 ابولقاسم کیاموسوی - قربان برزگر - غلامرضا محرابی - عین الله تاجیک - عبدالمعارف شجاعی - هادی اشراقی - بهرام حیدری - محمدرضا موسایی - حسین تربتی نژاد - یوسف کر - رقیه بیگم میرکاظمی - کوروش احمدیان - علی دامغانی

آنچه که مشخص است با توجه به نارضایتی تیم تهران از کیاموسوی و اطرافیانش مخصوصا "کانال تلگرامی گرگان فردا" که تیغ انتقادات علیه استاندار سابق و فعلی ، معاونین استاندار از جمله طهماسبی و ربیعی و برخی از مدیران کل استان را از جلو بسته ، تصمیم به تغییر اعضای اصلی این حزب جدی است .

شاید زود باشد تا کیاموسوی و اطرافیانش بفهمند بابت تندروی های کانال گرگان فردا چه هزینه های سختی را باید بپردازند ، آنها باید به این نکته دقت می کردند که همان زمان که هر پستی در این کانال چون خنجری به نامردی تنه مسئولی را نشانه می رفت ، یک نسخه گزارش هم از تندروی های ندای ایرانیان روی میز صادق خرازی بود .

حالا تیم کیاموسوی به تکاپو افتاده و با شارلاتانیزم رسانه ای سعی دارد تا با فرافکنی و فرار رو به جلو ، احتمال حذف خود را در انتخابات کنگره سالانه سیاسی جلوه دهد ؛ او نیک می داند که تهران دیگر او را نمی خواهد لذا سعی دارد با فرافکنی و همراه کردن تعدادی از افراد که هیچکدام تاکنون امضاء رسمی خود را پای بیانیه ننهاده اند ، تهران را مجاب کند که دارد اشتباه می کند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.