1396-12-12 18:04
572
0
51135
سردار جاویدان:

شهدا امنیت و آرامش را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه شهدا امنیت و آرامش را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند، گفت: امنیت امروز جامعه مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان است.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی‎اکبر جاویدان در یادواره شهدای روستای تقی‎آباد شهرستان گرگان با بیان اینکه شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‎خوردند، اظهار داشت: هیچ امری بالاتر از شهادت در نزد خدا وجود ندارد و بر این اساس شهدا جایگاه والایی نزد خدا دارند.

وی تصریح کرد: شهدا بهترین انسان‎های روی کره زمین بودند که از سوی خدا برگزیده شدند و به لقاء‌الله پیوستند و در روز قیامت این شهدا شفاعت‌کننده روز محشر خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: شهدا در راه اسلام و کشور از جان شیرین خود گذشتند و جامعه ما باید با تاسی از شهدا راه و اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کند.

جاویدان افزود: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زبان‎زد در منطقه است و این اقتدار را ما مدیون خون شهدا هستیم و یکی از افتخارات جامعه ما وجود ایثارگران و خانواده معزز شهدا است.

وی به جایگاه شهدا اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره‎ها یادآور حماسه‎ها و رشادت‎های شهدا در هشت سال دفاع مقدس است و سبب می‎شود که راه و مسیر شهدا در جامعه گم نشود.

فرمانده انتظامی استان گلستان یادآور شد: همان‌گونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند" زنده نگهداشتن یاد شهداکمتر از شهادت نیست"، در جامعه همه ما باید این‌گونه عمل کنیم و پاسدار راه شهدا باشیم.

جاویدان با بیان اینکه امروز امنیت خوبی را در کشور شاهد هستیم و این امنیت به واسطه رشادت و ایثار شهدا است، گفت: در دوران ستم‎شاهی کشور ما غلام حلقه به گوش استکبار بود و در انقلاب اسلامی ما در بین مجامع بین‌المللی جایگاه پیدا کردیم و این انقلاب اسلامی به سمت بیداری اسلامی حرکت می‎کند و از این سو شاهد دسیسه‎ها و فتنه‎های زیادی از سوی مستکبران جهانی بر علیه انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.