1396-12-12 07:07
461
0
51105
موسی الرضا رضایی :

گارانتی در کشور ما شده مثل مهریه که کی داده کی گرفته / مردم آگاهی کمی نسبت به سامانه شکایات 124 دارند

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان گفت : مردم امروز کمتر سمت خدمات پس از فروش می روند چرا که خدمات پس از فروش در کشور ما شده مثل مهریه که کی داده و کی گرفته است .

به گزارش گلستان ما ؛ موسی الرضایی صبح امروز شنبه 12 اسفندماه در جمع بازاریان و اصناف شهرستان گرگان به مناسبت روز ملی حمایت از مصرف کننده اظهار کرد : قانون حمایت از مصرف کنندگان 10 سال است که ابلاغ شده اما هنوز تا نقطه ایده آل اجرا شدن این قانون فاصله داریم .

رضایی افزود : امروز مردم به سمت کالاهایی می روند که هم کیفیت بهتر و هم قیمت کمتری داشته باشد و کمتر سمت خدمات پس از فروش می روند چرا که خدمات پس از فروش در کشور ما شده مثل مهریه که کی داده و کی گرفته است .

وی تصریح کرد : برای همین است که کسی دنبال خدمات پس از فروش یا به اصطلاح گارانتی نمی رود چون بعد از هشت سال از این موضوع نتیجه ای نگرفتیم و این موضوع پیگیری رسانه ها را می طلبد .

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان گرگان خاطرنشان کرد : اگر می خواهیم مردم به حقوق شان آگاه شوند و از نارسایی ها و کمبود ها و گرانفروشی ها شکایت کنند باید رسانه ها به کمک انجمن حمایت بیایند .

رضایی اضافه کرد : اگر رسانه ها اگاه شوند مردم هم آگاه تر می شوند و در این زمینه سامانه 124 بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آماده دریافت شکایات مردمی است .

وی تاکید کرد : متاسفانه اگاهی مردم نسبت به سامانه 124 خیلی کم است و معمولا مردم نسبت به قطعی آب و برق و گاز به این سامانه زنگ می زنند که این نشان دهنده آگاهی کم آنهاست .

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان گرگان یادآور شد : انجمن حمایت از مصرف کنندگان بصورت داوطلبانه و رایگان بصورت مردمی کار می کند و آمادگی مشاوره رایگان و آگاهی بخشی در راستای تامین حقوق مصرف کنندگان را دارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.