1396-12-11 10:57
688
0
51087
حسنی آهنگر در بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی فرهنگیان در گرگان:

خودباوری مسئولان تسهیل گر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: خودباوری مسئولان تسهیل گر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است، در این راه نیازهای جامعه باید احصا شود و قطعات پازل اقتصادی در کنار هم و برای برطرف کردن آنها به پیش رود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، سردار "محمد رضا حسنی آهنگر " در حاشیه بازدید از نمایشگاه "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" فرهنگیان و دانش آموزان در گرگان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی راهبردی است که ما را از وضع موجود اقتصادی به وضع مطلوبی که حضرت آقا ترسیم کرده می رساند.

وی افزود: یک تهدید جدی در مسیر این راهبرد وجود دارد و آن تهاجمی که دشمن شروع کرده و همه جانبه است.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) تصریح کرد: ما دچار آسیب و تهدید اقتصادی نیستیم و ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم و آمادگی افسران و فرماندهان و سربازانش بسیار مهم است.

وی اذعان کرد: در جنگ اقتصادی دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و اقشار مختلف باید ایفای نقش کنند و آرایش جنگی به خود بگیرند.این در هر گوشه از شهر و روستا امکان پذیر است.

حسنی آهنگر خاطرنشان کرد: جایی باید متولی شود و بردارهای کوچک اقتصادی را به سمت بازارهای مصرف و شرکت های تولیدی ها متصل کند و نقش تسهیل گری را انجام دهد .

وی با اشاره ایجاد شرایط مناسب با حمایت سپاه، بسیج و سایر نهادهای دولتی فراهم شود، افزود: ایجاد نمایشگاه های مختلف نشاندهنده همین است که به سمت برایند برداری اقتصادی پیش می رویم. در این راه باید از موازی کاری جلوگیری کرد.

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) درخاتمه برخودباوری مسئولان تاکید کرد و افزود: نیازهای جامعه باید احصا شود و قطعات پازل اقتصادی در کنار هم و برای برطرف کردن آنها به پیش رود.

گفتنی است؛ نمایشگاه "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" فرهنگیان ودانش آموزان استان گلستان از هشتم تا 10 اسفندماه دردانشکده مائده گرگان برگزارشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.