1396-12-11 07:56
542
0
51079
فرمانده سپاه گرگان:

دشمن سعی دارد «مردم» را از «سپاه» جدا کند/ مهندسان افسران جنگ اقتصادی هستند

فرمانده سپاه گرگان گفت: دشمن سعی دارد مردم را از سپاه جدا کند در حالیکه سپاه از جنس مردم است و برای دفاع از امنیت این مردم قدم بر می دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه گرگان، در نشست صمیمانه با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: شهید تهرانی مقدم با تلاش و توسل و توکل قلبی توانست شعار «ما می توانیم» را ثابت کند.

وی افزود: همانگونه که جوانان این مرز و بوم و امثال شهید تهرانی مقدم ها در جنگ سخت و نظامی، توانستند توانایی داخلی ما را به منصه ظهور برسانند، امروز نیز در جنگ اقتصادی خواهیم توانست با تکیه بر توان بومی، پیروز میدان شویم.

مهندسان افسران جنگ اقتصادی هستند

سرهنگ مهاجر تأکید کرد: مهندسان کشور افسران جنگ اقتصادی هستند و راه عبور از مشکلات اقتصادی کشور از دست توانمند این متخصصان می گذرد.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: اگر کاستی هایی در کشور احساس می شود بدست توانای مردم همین سرزمین رفع خواهد شد، این مردم همیشه پشت این نظام مانده اند و این را ثابت کرده اند، همانگونه که در اغتشاشات اخیر وقتی دشمنان و معاندین سعی داشتند از کاستی های اقتصادی کشور برای به آشوب کشیدن مملکت سوءاستفاده کنند، مردم به میدان آمده و نگذاشتند آنها به مقاصدشان برسند.

وی تصریح کرد: آشوبگران در اغتشاشات اخیر درصدد بودند به طلافروشی ها حمله کنند تا بر طبل مشکلات اقتصادی با برهم زدن نظم اجتماعی بکوبند اما با عملکرد خوب سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی، نقشه های آنان نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه سال نو را به 440 مغازه دار گرگانی تبریک گفته ایم، متذکر شد: دشمن به دنبال این است که مردم را از سپاه جدا کند اما ما از جنس این مردم هستیم و هر عملی انجام می دهیم برای دفاع از امنیت این مردم است.

سرهنگ مهاجر با بیان اینکه کار خوب در نگاه درست شکل می گیرد، ابراز کرد: مهندسان نیز از جنس مردم بوده و برای مردم هستند همانگونه که در قدیم تعهد و نگاه درست در کار مهندسان به چشم می خورد اعتقاد داریم مهندسان امروز ما نیز متعهدانه برای مردم قدم بر می دارند.

sakhteman1

sakhteman2

sakhteman3

sakhteman4

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.