1393-08-09 17:24
3698
8
5107
ناصر گرزین :

تاخیر در فضاسازی محرم در گرگان را قبول داریم / شهردار گفت هیئات مذهبی در تبلیغات آزادند

سخنگوی شورای شهر گرگان با اعلام اینکه تاخیر در فضاسازی شهری گرگان دربارهمحرم را قبول دارم افزود: شهردار گرگان گفت که هیئات مذهبی در تبلیغات محرم آزاد هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین سخنگوی شورای شهر گرگان ظهر روز پنجشنبه 8 آبان ماه در گفتگو با گلستان ما اعلام کرد : همه ما اعتقاد راسخ داریم که وجود ما بسته به  امام حسین (ع) و عاشوراست و در این راه باید از تمام ظرفیتهای خودمان استفاده کنیم.

گرزین با توجه به حواشی اخیر در مورد گلایه هایی در مورد عدم بی توجهی به فضا سازی ماه محرم در گرگان اعلام کرد : قبول دارم که شهرداری و شورای شهر در این امر تاخیر و کوتاهی داشته اند ولی در حال حاضر شهردار گرگان قول داد که به هیئات مذهبی طبق درخواست آنها کمک شود و از طرفی زدن بنر و پارچه در شهر توسط هیئتها آزاد است .

وی تصریح کرد: گاها تمرکز فعالیتها و عدم برنامه ریزی مناسب از طرف برخی اعضای شورا باعث می شود که به برخی موضوعات توجه نشود که الحمد لله این موضوع نیز در حال رفع شدن است .

سخنگوی شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد : همه اعضای شورای شهر گرگان و شهردار پر تلاش در صدد این هستند که گرگان در مسیر تحول گام بردارد و تحول فرهنگی اجتماعی نیز در همین بستر قابل توجه است .

ناصر گرزین گرگان را  دارالمومنین خواند و افزود : این شبها مردم گرگان در هیئات و تکایا با شور و حرارتی وصف ناپذیر محرم حسین (ع) را گرامی می دارند و این نشان می دهد که مردم در اعتقادات و دین شان محکم ایستاده اند .

وی تاکید کرد : هیچ مانعی نمی تواند در روند کار شورا و شهرداری خللی ایجاد کند و ما بنا داریم با قوت تمام به آبادانی شهر گرگان رسیدگی کنیم و به شایعات ایجاد شده نیز توجهی نداریم.

 

مطالب مرتبط :

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان تامین کننده اهداف انقلاب نیست / ساختار سازمان باید تغییر کند !

گرگان ، ماه محرم را با مظلومیت آغاز کرد

هیئات مذهبی گرگان خواهان دریافت نقدی سرانه فرهنگی خود شدند / احتمال تجمع در شورای شهر گرگان وجود دارد

برای دفتر شهردار خرج میلیونی می کنند اما .../ انتقاد شدید رئیس هیئات مذهبی گرگان از شورای شهر و شهرداری ! 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دادا

سوپرمن وارد مى شود .تمام هياهوى اين چند روز براى اين بود كه رفيق تان را بزرگ كنيد .شما كه هر هفته چند خبر از ناصر كار مى كنيد نيازى به اين شلوغ كارى ها نيست.آقاى گرزين هنوز از دو پهلو صحبت كردن دست برنداشته ، چقدر از برخى ! استفادهمى كند

0
0
پاسخ
1393-08-08 09:04
سيد

آقا پس چرا بنر هيئت ما حتى يك شب هم نماند و كندنش.از تهديد حضور هيئات در شورا ترسيدن و ميخوان كه آروم كنن ما رو

0
0
پاسخ
1393-08-08 12:05
محمد حقگو

مگر همین آقا اصراربر آوردن این شهردار نمی کرد و چهار ماه شهر را بلاتکلیف نگه نداشت خوب این هم ثمره اش . خدا قوت قهرمان .راستی شهرداری که پولی ندارد بنده خدا .شهردار تازه هزینه ای چند میلیارد ریالی برای ماشین های جک اعضای شورا پرداخت کرده است. کمک به ویژه برنامه های محرم که مهم نیست.

0
0
پاسخ
1393-08-08 12:33
سیا ساکتی

سلامشما با این خبر نشان دادید که فقط هیاهو می کنید برای جلب توجه و یک روند رو در کار های خودتون دنبال نمی کنید !!!سریع رفتید با ناصر جونتون مصاحبه گرفتید!؟

0
0
پاسخ
1393-08-08 12:53
سیا ساکتی

این اعضای شورا به جای عذرخواهی در خصوص کوتاهی کردن و این بی توجهی که انجام دادن این مصاحبه رو کردن که بخوان پشت این مصاحبه پنهان بشن و بگن تاخیر در فضاسازی محرم در گرگان را قبول داریم !!!!شهردار گفته هیئات مذهبی در تبلیغات آزادند کار بزرگی کردن بعد از این همه خبرایی که خودتون زدین و فضای رسانه ای فشار آورد و پیگیری بچه هیئتی ها و .... دیگهاین آقایون خیلی رو دارن واقعا

0
0
پاسخ
1393-08-08 13:00
شهروند

آقای گرزین بی خیال.اینقدر شعار نده پسر . حرفات تکراری شده و همش با ... اعصاب ما را خراب می کنی.شهر را به بازی گرفتین و فکر میکنی مردم چیزی نمی فهمن ؟

0
0
پاسخ
1393-08-08 14:48
سینا

بجای عذرخواهی از بی توجهی به هیات ها این مطالب رو نگید.برید دنبال بستکبال خودتون شهردار که میگه فرهنگ واسه من اهمیتی نداره .چرا به هیات ها بی توجهی میشه ؟

0
0
پاسخ
1393-08-09 10:51
ارمان

دم خروس را باور كنيم يا قسم حضرت عباس را آقاى گرزين ؟

0
0
پاسخ
1393-08-10 00:27

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.