1396-12-08 20:45
791
0
50986
انقلاب فرهنگی ائمه جمعه کشور؛

نخبگان انقلابی به نهضت عظیم امید و اعتماد بپیوندند

مجموعه شوراها و نهادهای فرهنگی انقلابی متاسفانه نرم افزارشان به خطرناک ترین نو ویروس یعنی دیوان سالاری مفرط آلوده شده است که ویژگی بارز آنها به یک معنی انفعال و تعطیلی سیستم قرارگاهی آنان است. در چنین شرایطی تحت هدایت قرارگاه مرکزی ولایت امر و امامت امت ؛ نخبگان انقلابی مخاطب اصلی " آتش به اختیار تمیز " ولی امر قرار می گیرند.

 به گزارش گلستان ما، قریب ۴دهه است که انقلاب فرهنگی را در حصار دیوان سالارانه شورای عالی انقلاب فرهنگی محدود کردیم و از جلسات و مصوبات آن انتظار انقلاب در حوزه فرهنگی کشور داشتیم و داریم.

این موضوع وقتی بغرنج تر می شود که جایگاه عالی قانونی این مرجع سیاست گذار در حوزه فرهنگی به میل و سلیقه روسای جمهور وقت تنزل داده می شود و در مواردی حتی فعالیت های آن عملا معلق و تعطیل می گردد.

این واقعیت ها نیز در مورد دیگر نهادهای فرهنگی کشور _ که بنحوی از انحاء فعالیت های آنان متکی به اعتبارات سالانه دولتی و تخصیص آن است_ صادق است.

در واقع مجموعه شوراها و نهادهای فرهنگی انقلابی متاسفانه نرم افزارشان به خطرناک ترین نو ویروس یعنی دیوان سالاری مفرط آلوده شده است که ویژگی بارز آنها به یک معنی انفعال و تعطیلی سیستم قرارگاهی آنان است.

در چنین شرایطی تحت هدایت قرارگاه مرکزی ولایت امر و امامت امت ؛ نخبگان انقلابی مخاطب اصلی " آتش به اختیار تمیز " ولی امر قرار می گیرند.

در چند هفته اخیر بالاخص پس از #تحول در مدیریت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ،از یک سو ، و عملکرد غیرقابل دفاع بعضی از مسئولین کشوری و استان ها که بطور خاص به #امید_و_اعتماد مردم ضربه جدی وارد کرده بود، از سوی دیگر ، شاهد #نهضتی به پرچمداری #ائمه_جمعه‌ بعض استان ها و شهرهای کشور هستیم که با اقتدا به ولی امر مسلمین ، دست به کار شده اند که با کم کردن فاصله‌ها با مردم؛ #امید_و_اعتماد واقعی را در میان ملت احیا و تقویت کنند.

ارزیابی اولیه بعض استان ها و شهرهای کشور در این ارتباط مبین شکل گیری موجی فراگیر از این نهضت و به تعبیری #انقلاب_فرهنگی_ائمه_جمعه انقلابی کشور است که هر روز بر گستره و عمق آن افزوده می شود و لایه لایه های اجتماعی مردمی آن را در فضای واقعی و مجازی تحت الشعاع خود قرار داده و می دهد.

این نهضت خودجوش با اضلاع سه گانه مردمی آن یعنی ائمه جمعه انقلابی، نیروهای انقلاب اسلامی و رسانه های آن در حال راهبری این انقلاب عظیم فرهنگی مردم پایه هستند و برای بسط و گسترش این نهضت لازم است؛ دیگر نخبگان مردمی شامل امامان مساجد ،مدیران حوزه های انقلابی و مدرسین آنها ،دانشگاهیان متعهد و انقلابی و دیگر اقشار اثرگذار نیز به این نهضت عظیم #امید_و_اعتماد بپیوندند. ان شاءالله

منبع https://www.instagram.com/p/BfsZnp9Fr-j6dpWvBHtYH9znSCJc1v6ieJz88E0/

به قلم حسن بیارجمندی - دکتری حقوق اروپا از دانشگاه وزارت خارجه روسیه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.