1396-12-08 18:45
3293
1
50985
تحولات جدید در استانداری گلستان :

مدیر عامل پسماند استان گلستان منصوب شد / هیات مدیره جدید پسماند استان چه کسانی هستند؟

محس سمیعی شهردار سابق فاضل آباد و معاون شهرداری گنبد کاووس به عنوان مدیر عامل سازمان پسماند استان گلستان منصوب شد .

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم تودیع مولام یازرلو و معارفه محسن سمیعی، در سالن اجتماعات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با حضور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، مدیران کل دفتر شهری و روستایی استانداری گلستان مدیران سازمانهای مدیریت پسماند و همیاری شهرداریهای استان و همچنین کارکنان سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در خصوص طرحهای از قبیل تولید انرژی از پسماند گفت: تمام طرحها و بسته های سرمایه گذاری باید در بررسی اولیه مشخص گردد چقدر هزینه دارد و بازگشت سرمایه آن باید به چه نحوی می باشد.

وی در خصوص توجه به مدیریت پسماند که یکی از ضروری ترین محورهای توسعه پایدار محسوب می شود گفت : با توجه به نیاز روز افزون به منابع انرژی و محدودیت منابع فسیلی، ضرورت سالم نگه داشتن محیط زیست و استفاده از انرژی های نو را دارای اهمیت و جایگاه بسیار ویژه ای برشمرد وتولید برق از زباله جزء انرژی‌های تجدیدپذیر است که سال‌هاست در کشورهای صنعتی با هدف جلوگیری از دفن زباله و حفظ منابع آب و خاک و محیط زیست به اجرا درآمده است

در ادامه یازرلو در خصوص راه اندازی، ساماندهی و دفع زباله در سایت سوم مراوه تپه گفت : این سایت در مساحتی بالغ بر۵ هکتار طراحی شده است که در حال حاضر ساختمان نگهبانی، باسکول، حفر ترانشه، حصار کشی اطراف سایت و فنس کشی با اعتباری بالغ بر۳۳۰ میلیون تومان آماده بهره برداری می باشد.

یازرلو گفت : کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزء کارخانجات به روز درکشور می باشد و با ظرفیت ۲۵۰ تن در هر شیفت کاری طراحی و ساخته شده است وهم اکنون فاز تکمیلی آن که احداث و تکمیل سالن تخمیر شامل کف سازی و نصب سوله می باشد و همچنین عملیات کف سازی سالن تخمیر آزادشهر با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون تومان و ساخت سوله سالن آن با اعتبار ۸۲۰ میلیون تومان اجرا شده است.

سمیعی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: با استفاده از ظرفیتهای که در اساسنامه وجود دارد باید مشکلات موجود را حل کنیم و نگاه بنده در حوزه های کاری و مدیریتی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و واگذاری آن به این بخش می باشد

سمیعی گفت: دستگاهای اجرای باید همیشه مانند یک دستگاه نظارتی به عملکرد بخش خصوصی عمل کنند واین ممکن نیست مگر با حمایت از بخش خصوصی و امیدواریم با حمایتهای استاندار محترم و مدیران حوزه عمرانی به این خواسته برسیم.

هیات مدیره جدید پسماند استان چه کسانی هستند ؟

با پیشنهاد هاشمی استاندار گلستان و با تصویب اعضا، شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان انتخاب شدند.

بر این اساس محسن سمیعی به عنوان مدیر عامل و علی نصیبی مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری، امیر عبدوس مدیر کل سازمان حفاطت محیط زیست استان، کریمی معاون خدمات شهری شهرداری گرگان و بیکی معاون خدمات شهری شهرداری گنبد کاووس به عنوان اعضا هیات مدیره سازمان مدیریت پسماند شهرداری های استان و شهرام سعیدی شهردار آزادشهر به عنوان بازرس انتخاب شدند.

همچنین خانم بیکی زاده شهردار مراوه تپه و محمود کم شهردار بندرترکمن به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رحمت اله احمدپور

با سلام اینحانب رحمت اله احمدپور کارشناس بهداشت محیط هستم،درخصوص اخذ مجوز مدیریت پسماند برای شهرک های صنعتی یا بیمارستانی یا مجموعه شهر یا روستاها در واجدشرایط بودن درخواست مساعدت و راهنمایی داشتم،مطالعات تحقیقی چند سال پیش درخصوص پسماند شهرک صنعتی اق قلا صورت گرفت ازطریق اساتید دانشگاه علوم پزشکی گلستان. اگر صلاحدید باشد با شماره بنده تماس بفرمایین،باسپاس فراوان ۰۹۱۱۸۶۶۸۵۳۰

0
0
پاسخ
1399-09-14 07:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.