1396-12-08 17:45
3697
0
50946
تودیع و معارفه پنجشنبه برگزار می شود

بهمنی نژاد رئیس شورای نگهبان استان گلستان شد / خداحافظی شهید زنده بعد از 9 سال فعالیت ولایی در شبکه نظارت بر انتخابات

مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای نگهبان استان گلستان پنجشنبه همین هفته برگزار و حمیدرضا بهمنی نژاد جایگزین عیسی غلامی می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ بنا بر اعلام منابع غیر رسمی حمیدرضا بهمنی نژاد به عنوان رئیس شورای نگهبان استان گلستان منصوب شده است .

بهمنی نژاد جایگزین عیسی غلامی شده که  9 سال در شبکه نظارت بر انتخابات استان فعالیت کرده که 6 سال آن به عنوان جانشین و حدود 3 و نیم سال نیز بار سنگین ریاست شورای نگهبان استان را به دوش کشیده است .

عیسی غلامی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی ، شهید زنده و یادگار دوران دفاع مقدس می باشد که در مقام های اطلاعاتی و امنیتی نیز منشا خدمات بزرگ بوده است .

گفته شده خود غلامی به دلیل کسالت و ناراحتی قلبی ناشی از فشار کار پیگیر این جابجایی بوده و گردش نخبگان و بکارگیری از جوانترها نیز می تواند از دلایل این انتصاب باشد .

گفتنی است حمیدرضا بهمنی نژاد هم از نیروی های قدیمی ، ولایی و انقلابی استان گلستان و از اعضای هیات نظارت بر انتخابات ادوار گذشته در استان گلستان بوده و به دللی تجربیات مفید و ارزنده گزینه برجسته ای برای این جایگاه به شمار می رود .

مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای نگهبان استان گلستان با حضور دکتر میرشمسی جانشین معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در روز پنجشنبه 10 اسفند ماه برگزار می شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.