1396-12-08 06:30
1067
0
50942
مدیر حج و زیارت گلستان اعلام کرد؛

آغاز ثبت نام کاروان های حج / ۴۳۰۰ گلستانی به حج اعزام می شوند

مدیر حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع سال ۹۷ ازامروز (۸ اسفند) خبر داد و گفت: در سال آینده، ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۲۹ کاروان از استان گلستان به حج تمتع اعزام می شوند.

 به گزارش گلستان ما ؛ رضا درگاهی، مدیر حج و زیارت گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ثبت نام در کاروان های حج تمتع سال 97 از ساعت 10 صبح (8 اسفند) به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

وی افزود: در این مرحله کسانی می توانند ثبت نام کنند که در فراخوان قبلی نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه https://reserve.haj.ir  ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند.

درگاهی با بیان اینکه متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir  نسبت به انتخاب کاروان و شهر محل اعزام خود اقدام کنند، تصریح کرد: ثبت نام کنندگان بعد از ثبت نام اینترنتی 72 ساعت فرصت دارند جهت تکمیل مدارک و قطعی کردن ثبت نام به دفاتر مدیران کاروان حج مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال آینده، 4 هزار و 300 نفر در قالب 29 کاروان از استان گلستان به حج تمتع اعزام خواهند شد.

 مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه تمامی کاروان های استان گلستان مدینه بعد هستند، اظهارداشت: شرکت هواپیمایی ایران ایر کار انتقال زائرین به کشور عربستان را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.