1396-12-08 05:22
660
1
50939
نماینده گرگان و آق قلا :

گرگان در رکود فرو رفته / از دادبود تمام قد حمایت می کنم / کینه ها را کنار بگذاریم

نماینده گرگان و آق قلا گفت :تمام قد برای توسعه پایدار شهر گرگان از شهرداری حمایت می‎کنیم و متاسفانه چندماهی است که گرگان در رکود فرو رفته است .

به گزار شگلستان ما ؛ نبی‎ هزارجریبی شامگاه گذشته در صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: تمام قد برای توسعه پایدار شهر گرگان از شهرداری حمایت می‎کنیم و متاسفانه چندماهی است که گرگان در رکود فرو رفته و این زیبنده شهر گرگان که یک شهر تاریخی در کشور است، نیست.

وی تصریح کرد: گرگان نیاز به اتحاد دارد، کشمکش‎های درون‎سازمانی یک امر طبیعی است، همه برای پیشرفت گرگان دغدغه داریم و این مهم را باید حتما توجه کنیم و نباید کینه‎ای باشد و باید کار ماندگاری کنیم تا گرگانی‎ها از ما به خوبی یاد کنند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح‎هایی مانند طرح کمربندی و زیرگذر و روگذری که شهردار سابق بنا کردند در ذهن مردم گرگان می‎ماند، پروژه‎ها در گرگان ابتر باقی مانده و باید از یک جایی آغاز کنیم و از ظرفیت مجلس باید استفاده می‎کنیم.

هزارجریبی گفت: مجوز پروژه هتل نهارخوران گرفته شده و در بحث تله‎کابین پیگیر بودیم و جلساتی در این زمینه داشتیم و کار به آخر رسیده بود و متعجبم که چرا این پروژه اجرایی نشد، تله‎کابین برای گرگان ضروری اما برای نهارخوران خیر و نیاز است که زودتر آغاز شود.

وی یادآور شد: بودجه‌ریزی شهر گرگان باید عملیاتی باشد و اگر طرح‎هایی در ذهن داریم و می‎خواهیم طرح‎های بزرگی را اجرا کنیم و نیاز به یک منابع بزرگی است، در شهرهای کوچک طرح‎ها و منابع هم‎خوانی ندارد و گفته می‎شود شهرداری‎ها در حال ورشکستگی هستند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی به بودجه 220 میلیارد تومانی سال گذشته گرگان اشاره کرد و افزود: برای سال 1397 که بودجه به صحن شورا تسلیم نشده 250 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و سوال من این است که وقتی بودجه 220 میلیارد تومانی محقق نشده چگونه می‎توان بودجه بالاتر را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه سخت‎گیری‎ها سبب شده در گذشته سرمایه‎گذاران به شهرهای دیگر بروند، تاکید کرد: در عرصه عمل باید تلاش کنیم و در مدت‎زمان کوتاهی شاهد آن هستیم که به انتخابات مجلس نزدیک شدیم و باید فرصت خدمت را غنیمت بشماریم تا مردم از ما به نیکی یاد کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید

دروغ میگه--اتحاد؟؟!!

0
0
پاسخ
1396-12-08 05:59

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.