1396-12-08 09:20
900
0
50896
۹ اسفند برگزار می شود؛

اختتامیه اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در گلستان

دبیر جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور از برگزاری اختتامیه اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خبر داد و گفت:از میان یک هزار و ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه استانی جشنواره سرزمین نور، ۴۸ اثر در بخش های مختلف تجلیل می شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کوله بار گلستان، سرهنگ دوم پاسدار کاظم نوروزی دبیر جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور استان گلستان در گفتگو با خبرنگارما با اشاره به برگزاری اختتامیه اولین جشنواره استانی سرزمین نور گفت: اختتامیه اولین دوره از این جشنواره، روز چهارشنبه ۹ اسفند ساعت ۹ صبح الی ۱۲ظهردر تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می گردد.

وی افزود: از تیرماه امسال بود که هماهنگی های لازم را جهت آغاز به کار این دوره از جشنواره فرهنگی هنری سرزمین نور آغاز نمودیم و برای این کار، جلسات متعددی با ادارات و سازمان های فرهنگی و هنری برگزار نمودیم و حتی در مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزشی هم تبلیغات زیادی نمودیم و بحمدالله شاهد دریافت آثار دانش آموزان و دانشجویان هم در رشته های ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور بودیم و آنقدر استقبال علاقمندان بالا بود که زمان پایان ارسال آثار که ۱۵ آبان بود را تا ۳۰ آبان ماه تمدید نمودیم.

نوروزی تاکید کرد: از میان یک هزار و ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه استانی جشنواره سرزمین نور، ۴۸ اثر در بخش های مختلف تجلیل می شوند.

دبیر جشنواره استانی راه آورد سرزمین نور استان گلستان با اشاره به کیفیت آثار ارسالی به این دوره از جشنواره، گفت: بحمدالله شاهد آثار کیفی خوبی در اولین دوره از این جشنواره بودیم که یقینا کیفیت و کمیت این آثار در سال های آینده، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اثرگذاری جشنواره سرزمین نور تاکید کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها باعث تشویق زائران راهیان نور برای خلق آثار ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت می شود.

golestanema2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.