1393-08-09 17:25
6186
6
5085
حسینی زیدی پشت درهای شیلات ؛

مخالفت با معرفی نماینده ولی فقیه در شیلات گلستان / مدیر کل طفره می رود !

امروز در حالی نهمین روز از آبان ماه 1393 را سپری می کنیم که اداره کل شیلات گلستان مدت حدود 3 ماه است که مسئول دفتر نمایندگی ولي فقيه ندارد.

به گزارش گلستان ما ، نزدیک به 3 ماه از رفتن حجت الاسلام رضا حسنی نماینده ولی فقیه سابق اداره کل شیلات گلستان می گذرد ولی هنوز این جایگاه در این اداره کل خالی مانده است .

با گذشت حدود بیش از 3 ماه با توجه به مسئولیت های خطیر حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان و نقش موثر و حساس آن در تحقق بخشیدن به اهداف مقدس نظام و لزوم انجام وظایف و ماموریت های محوله در راستای منویات و وصایای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه «مدظله» و وظایف نمایندگی در گسترش معارف و فرهنگ اسلامی ، بررسی به منظور شناسایی و معرفی افراد شایسته ، متعهد و برخوردار از ارزشهای اسلامی و انقلابی از بین مدیران و کارکنان ، تحکیم پایه های اعتقادی ، معنوی و اخلاقی مدیران ، کارکنان ، جوانان ، تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی و نظارت بر امور سازمان به منظور رعایت موازین شرع مقدس اسلام معارفه ای انجام نشده است.

بر همین اساس حجت الاسلام حسینی زیدی که در اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان سابقه زیادی دارد به عنوان نماینده ولی فقیه در این اداره کل انتخاب و معرفی شده ولی گویا سید جواد قدس علوی مدیر کل شیلات استان گلستان با این انتخاب مخالف است و به نوعی از معرفی وی طفره می رود .

 تاخیر در این انتخاب می تواند نگران کننده باشد و امیدوار هستیم که فردی شایسته ، علاقمند ، متعهد به نظام و انقلاب ، با برنامه ، کارآمد ، ارزشی ، پاسخگو و با انرژی انتخاب شود .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین بیاری

با سلام بنده از نزدیک با جناب آقای حسینی از روحانیون سادات علوی و متعد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنا هستم ایشان یک فرد متدین هستند و برای چنین مقامی شایسته می باشند امید وار هستیم که بتوانیم از خدمات ارزنده این سید جلیل القدر بهترین بهره را ببریم و شاهد حضور پررنگ ایشان در این امر خطیر باشیم.ان شاء الله

0
0
پاسخ
1393-08-09 03:21
سامی جابر

سلام یا سیدی انت حبیبی ....

0
0
پاسخ
1393-08-09 19:37
درس عبرت

سلاماحتمالا مدیر کل به دنبال برادر خود برای این جایگاه است .چون برادرش در روز معارفه خیلی جلو جلو ها آمده بود !!

0
0
پاسخ
1393-08-09 19:45
حسن

آقای بیاری شاید شما هم به نون و نوایی رسیدی . ضمنا بگم که بدونی سه ماه که سهله اگه یک اداره ای مثل شیلات سی سال نماینده ولی فقیه نداشته باشه اتفاقی نمیفته !

0
0
پاسخ
1393-08-10 16:12
حسین بیاری

با سلام خدمت حسن آقا ... عزیز دل برادر مگر آدم از کسی که می شناسد حمایت کند حتما باید به نان و نوایی رسیده باشد ، این معلومه که شما چه ذهنیت منفی و پوچی دارید و یا به عبارتی کافر همه را به کیش خود پندارد . در بعد روانشناسانه می توان نتیجه گرفت که خود شما اهداف و افکار خود را به دیگران نسبت می دهید و در واقع این خود شما هستید که ... ، بنده نان خور کسی نیستم .حمایت از روحانیت وظیفه ماست مخصوصا روحانی ای که بشناسیدش . جناب آقای حسینی از کارمندان اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان و مسئول مبلیغن هستند و بنده از نزدیک چند بار از مصاحبت های ایشان کسب فیض نموده ام و به شما هم توصیه می کنم به جهت هدایت و ارشاد حتما از نزدیک هم با ایشان ملاقاتی داشته باشید... ای عزیز دل برادر ...

0
0
پاسخ
1393-08-10 23:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.