1396-11-28 19:24
720
0
50617
امشب در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد؛

وداع دانشگاهیان با پیکر دوشهید گمنام

مراسم وداع با پیکر مطهر دوشهید گمنام امشب در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، مراسم وداع با دو شهید والا مقام و گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی در محل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین گرزین از راویان دوران دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت : این شهدا فرستادگان حضرت زهرا (س) هستند و بازگشت آنها در این ایام امری بی حکمت نیست . قدر این میزبانی را باید دانست ؛ چراکه مهمانانی رشید و پهلوان داریم که منتسب به حضرت فاطمه (س) هستند.

وی افزود : باید از این شهدا خواست در این شب های نورانی که یاد آور گمنام ترین، مظلوم ترین و عزیز ترین شهید راه ولایت یعنی حضرت زهرا (س) است  موجود ما را نورانی کنند تا به آرامش برسیم .

در ادامه مراسم نیز ذاکر اهل بیت، کربلایی ابوالفضل مرشدی به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداخت و در انتهای برنامه نیز حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری ؛ ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان با گرامیداشت مقام شهدا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار این را دارد که میزبان دو فرزند  حضرت روح الله و حضرت زهرا است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افزود: با ورود پیکر این دوشهید عزیز مسئولیت ما سنگین تر خواهد شد و همه باید از روح عرشی و زهرایی این شهدا برای انجام وظایف خود کمک بگیریم.

طاهری همچنین از تمام کسانی که در این مدت فضای دانشگاه را برای استقبال خوب از شهدا فراهم کرده بودند تشکر کرد.

در این مراسم یکی از راویان دفاع مقدس در بیان صفات شهدا گفت: دلیل اینکه نام و مزار شهید باعث آزامش انسان می شود به دلیل این است که این شهدا خود به ساحل آرامش رسده بودند و کس یکه در آرامش باشد مطمئنا آرامش بخش خواهد بود.

photo 2018 02 17 22 33 34 Copy

aidn1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.