1396-11-27 08:28
3750
0
50564
گزارش از بیماری مادرزادی زینب خانم 4 ماهه؛

نگاه مهربان این کودک گلستانی، چشم‎انتظار دستان مهربان شما + عکس

زینب 4 ماهه ، چشم انتظار دستهای مهربان شماست تا به زندگی لبخندی دوباره بزند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، خداوند کودکان را به صورت امانت به پدران و مادران هدیه می دهد و گاهی نیز این امانت را برای امتحان سایر مردم نیز قرار می دهد.

امروز نگاه اشکبار مادر زینب خانم 4 ماهه به آسمان است و تسبیح در دستانش مدام ذکر گوی است و تلاشهای پدر نیز که با تمام پاکدستی، تمام درآمد ماهیانه اش بیشتر از 550 هزار تومان نمی شود، جوابگوی خرجها و هزینه های درمانی زینب خانم نمی شود.

زینب 4 ماهه، به خاطر مشکل کوتاهی روده بزرگ و بسته بودن راه خروج محتویات روده بزرگ، چندیست که تحت عمل جراحی قرار گرفته و خروجی محتویات شکمی از طریق بیرون بودن روده و ریختن در کیسه های ویژه صورت می گیرد.

zinab2

لبخند زینب کوچولو منتظر نگاه مهربان شما مردم خیر است.

zinab4

شکم زینب خانم باید تا زمان عمل به همین شکل باز باشد تا محتویات روده بزرگ از همین سوراخ وارد کیسه های 13 هزار تومانی شود.

قیمت هر کیسه 13 هزار تومان است و در ماه پول این کیسه ها نزدیک به 400 هزار تومان خواهد شد.

خانواده زینب خانم خوشکل کوچولو، مستاجر هستند و باید ماهیانه 150 هزار تومان اجاره خانه دهند، اگر چه صاحب خانه نیز برخی از اوقات، کمی از اجاره را به آنها می بخشد ولی پول اجاره خانه به همراه هزینه های قبوض برق، آب و گاز و تلفن و ... چیزی برای خورد و خوراک و شاید هم پوشک برای بچه ها و شاید سالی یا دو سالی یک بار، خرید لباسی برای بچه ها نمی گذارد.

پدر خانواده مردانه کار می کند ولی تلاشهای شبانه روز او با حقوق کم، جوابگوی هزینه های زندگی و خرجهای درمانی زینب 4 ماهه نمی شود.

خانوادگی دست به دامان خدا شده اند و هنوز در این خانه شعله های ایمان نورافشانی می کند و همین نور ایمان است که آنها را سرپا نگه داشته .

این خانواده تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی و ... هم قرار ندارند و تلاشهایشان برای دریافت کمک از این نهادها بی نتیجه مانده است.

امروز این خانواده آبرو دار و آبرومند، بعد از خدا، چشمان امیدوارشان به دستهای مهربان شما مردم عزیز است تا با کمکهای خیرخواهانه شما، سلامتی به زینب خانم کوچولو برگردد و خوشحالی نیز در این خانواده رونقی دوباره بگیرد.

پزشکان خیری که می توانند در درمان زینب کوچولو کمک کنند نیز می توانند با شماره 09017975026 تماس بگیرند.

zinab6

عزیزان هم وطن می توانند کمهکهای خود را از طریق درگاه زیر به حساب زینب خانم کوچولو واریز کنند تا بلکه خرج عمل و هزینه های درمانی زینب خانم جور شود .
برای واریز کمکهای نقدی از 1000 تومان تا هرچه کرم و همتتان اجازه می دهد می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
خداوند خیر دو دنیا را نصیب همه شما قرار دهد.

zinab1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.