1396-11-22 19:14
2112
1
50395
انتقاد شدید حاتمی کیا از رشیدپور روی آنتن زنده سیما :

امثال رشیدپور این واژه ها را می سازند / افتخار می کنم از بچه های سپاه و حاج قاسم جایزه گرفتم / از شبکه دو و سه به پیشگاه خدا شکایت می برم

حاتمی کیا گفت : امثال رشیدپور این واژه ها را می سازند. به تلویزیون اعتراض می کنم از مسئولان شبکه سه و دو، شکایتم را به خدا می برم. حاج قاسم سلیمانی با دیدن فیلم من اشک ریخت.

به گزارش گلستان ما ؛ آیین اختتامیه جشنواره سی و ششم فجر امشب 22 بهمن در برج میلاد تهران برگزار شد و سیمرغ‌های بلورین بهترین کارگردانی با اضافه شدن محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی و عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اعضای هیئت داوران به ابراهیم حاتمی‌کیا برای کارگردانی فیلم سینمایی«به وقت شام» و بهرام توکلی برای کارگردانی فیلم سینمایی«تنگه ابوقریب» اهدا شد.

ابراهیم حاتمی کیا بعد از دریافت سیمرغ گفت: ممنونم از محبت داوران عزیز. من فیلمساز وابسته و فیلمساز این نظامم. من افتخار می کنم از کسانی حرف می زنم که باورشان دارم. من سی سال است روی این سن می آیم و می روم.

از سازمان اوج تشکر می کنم. آنها خیلی زحمت میکشند و باید نام سربازان گمنام امام زمان را به آنها داد. متاسفم از همکارانم که وقتی اسم این سازمان ها و... به میان می آید، به آن معنا می دهند. افتخار می کنم برای مدافعان حرم فیلم ساختم.

افتخار می کنم از بچه های سپاه و حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم. بابت کارهایم پشیمان نیستم. اگر خانه سینما به محل کارآفرینی تبدیل شود، من کارآفرینم چراکه یک سال رزق به آنها رساندم.

امثال رشیدپور این واژه ها را می سازند. به تلویزیون اعتراض می کنم از مسئولان شبکه سه و دو، شکایتم را به خدا می برم. حاج قاسم سلیمانی با دیدن فیلم من اشک ریخت.

این نگاه واقعا زشت است برای این مملکت. من شکایتم را پیش خدا می برم.

رشیدپور  در واکنش به سخنان حاتمی‌کیا گفت: هرچه آقای حاتمی‌کیا گفت به جان می‌خرم و بر چشمم می‌گذارم و از اظهار لطفش تشکر می‌کنم. از نقد های صحیح او سپاسگزارم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عبدالله موحد

حاج آقا حاتمی کیا دمت گرم ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ، آسودگی ما ، عدم ماست بزرگتر از رشید پور قصد دارندپرچم داران ولایت را محو کنند رشید پور که عددی نیست چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد.

0
0
پاسخ
1396-11-23 04:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.