1393-08-07 03:51
3145
0
5023
حجت الاسلام قندهاری :

آیت الله جنتی شخصیت کم نظیر انقلاب اسلامی است / مردم گرگان در 8 دیماه 88 خیانت فتنه گران را پاسخ دادند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپاه گفت : آیت الله جنتی شخصیت کم نظیر انقلاب اسلامی است که علیرغم فشارها و بی انصافی های فراوان پای انقلاب ، آرمانهای امام و رهبری ایستاده است .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپاه عصر روز گذشته (6 آبان) در مراسم تودیع خود از سمت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان عنوان کرد: وقتی امام حسین (ع) آهنگ قیام کردند خیلی از افراد به ایشان گفتند به این سفر نرو و یا مسیر خود را تغییر بده که یکی از این شخصیت ها برادر امام حسین (ع) ، محمد بن حنفیه بود اما امام حسین (ع) اعلام کرد من برای اصلاح امت جدم می روم.

حجت الاسلام قندهاری افزود : مردم آن زمان به دلیل غفلت و بی بصیرتی به انحراف کشسیده شدند و امام حسین می خواست راه علی (ع) را زنده کند و این کار جز به وسیله امر به معروف و نهی از منکر ممکن نبود .

وی تصریح کرد: یکی از منکرهای بزرگ آن زمان این بود که مسیر مسلمانان عوض شده بود و تغییر آن وضعیت به حاکمیت الهی بزرگترین چیزی بود که امام دنبال می کرد و امروز وقتی محرم می رسد یزیدیان زمان تنشان می لرزد ، همین داعشی که می بینید که با دلارهای آمریکا و ریال های سعودی تزریق می شود وقتی فضا عاشورایی شد وحشت کردند.

رئیس سابق شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریتهای اساسی شورای هماهنگی مسئله امر به معروف و نهی از منکر است و ما در این زمینه سابقه درخشانی داریم که در همین گرگان بعد از فتنه 88 که نظام هزینه زیادی دید و یک خیانت بزرگ به ملت و نظام بود استان گلستان و دارالمومنین گرگان یک حضور باشکوه داشتند .

حجت الاسلام قندهاری بیان داشت: ایت الله جنتی رئیس کل شورای هماهنگی شخصیت کم نظیر انقلاب اسلامی است که هم در تقوا و معنویت و ایستادگی پای ارزشها علیرغم فشارها و بی انصافی ها در کنار رهبری ایستاده و از ارزشها دفاع می کند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.