1393-08-05 10:15
3836
0
4948
آیت الله قدمی :

برخی دینداری را خیلی آسان گرفته اند / امروز مردم بخاطر متدین بودن اذیت می شوند

استاد حوزه و دانشگاه گفت:امروز کسی شما را به خاطر ایمان از شهرها بیرون نمی‎کند اما به خاطر متدین بودن مورد اذیت قرار می گیرید ، اگر می خواهید راه شهداء را ادامه دهید باید خود را برای شنیدن تهمت، و دید سنگین لامذهب‎ها آماده نمائید.

به گزارش گلستان ما ، آیت‎الله سیدحبیب‎الله قدمی استاد حوزه و دانشگاه و از علمای برجسته استان گلستان صبح امروز(5آبان ماه) در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در لشکر 30 پیاده گرگان با اشاره به مشکلات به وجود آمده در فضای فرهنگی جامعه ، اظهارکرد: امروز فضای فرهنگی جامعه به شکلی شده که زنان متدین و با ایمان مورد آزار و اذیت قرار می‎گیرند ، مغازه‎داران خائن به افراد بدحجاب خدمات بهتری می دهند که این موضوع باید با دقت بررسی و آسیب شناسی شود.

وی ادامه داد: امروز موقعیت جنگیدن نیست اما موقعیت اذیت شدن است، امروز کسی شما را به خاطر ایمان از شهرها بیرون نمی‎کند اما به خاطر متدین بودن مورد اذیت قرار می گیرید ، اگر می خواهید راه شهداء را ادامه دهید باید خود را برای شنیدن تهمت، و دید سنگین لامذهب‎ها آماده نمائید.

آیت الله قدمی با تاکید بر اینکه عهد بستن با شهداء رسالت سنگینی است ، تصریح کرد: امروز برای اینکه انقلاب به سرمنزل مقصود هدایت شود علاوه بر شعار شهداء باید از وحدت در جامعه حمایت کرد و پیروی از ولایت فقیه داشت.

وی با بیان اینکه امروز برای حفظ ارزش ها و حرکت در مسیر شهدا باید از تمام هستی و موقعیت‎های اجتماعی صرفنظر کنیم ، تاکید کرد: برخی دینداری را خیلی آسان گرفتند و آن را منحصر به نماز خواندن، روزه‎گرفتن و عافیت‎طلبی می‎دانند اما دینداری فقط همین نیست ، خدا به صرف العفو گفتن بنده‎های گناهکار آنها را مورد عفو و بخشش قرار نمی‎دهد باید بدانید که دینداری سخت است، باید در راه دین مبارزه کرد و جان داد.

قدمی درادامه خاطرنشان کرد: خداوند برای اثبات دین خود در عالم نیاز به احدی ندارد و انسان‎هایی که دارای عقل و هوش هستند می‎توانند از حرکت منظم آسمان و زمین، روز و شب به یکتاپرستی برسند.

وی در ادامه گفت: در مسیر شهدا قرار گرفتن سخت است چراکه آنها برای حفظ اسلام و آرمان‎های انقلاب اسلامی از همه چیز خودشان گذشتند و مسلمان واقعی باید در این راه گام بردارند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود : خدا براساس اعمال انسان، به او پاداش می‎دهد نه شعار، کسانی که در راه خدا به خاطر ایمان اذیت می‎شوند و دست از توحید برنمی‎دارند نزد خدا دارای ارزش هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.