1393-08-06 13:32
5101
0
4942
برای دفتر شهردار خرج میلیونی می کنند اما ...

انتقاد شدید رئیس هیئات مذهبی گرگان از شورای شهر و شهرداری !

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گرگان از بی توجهی شهردار و شورای شهر گرگان در کمک به هیئتهای مذهبی انتقاد کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی اسدی رئیس هئیات مذهبی شهرستان گرگان و نایب رئیس هیئات مذهبی استان گلستان صبح امروز ( 5 آبان ماه) در حاشیه همایش سوگواره عاشورایی به خبرنگار گلستان ما گفت : متاسفانه شورای شهر گرگان و شهرداری هیچ کمکی به هیئات مذهبی نکردند و طی رایزنی هایی که با برخی اعضای شورای شهر داشتیم به هیچ نتیجه ای نرسیدیم .

اسدی افزود : بیش از یک هفته ایست که در راهروهای شورای شهر بخاطر گرفتن یک کمک چند میلیونی برای هیئات مذهبی گرگان سرگرم هستیم و هنوز هیچ جوابی نگرفتیم تا اینکه هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان اعلام کرد که نمی تواند کمکی به ما بکند .

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی هم جزئی از خانواده این شهر هستند و سرانه فرهنگی دارند خاطرنشان کرد : معلوم نیست که چرا آقایان برای اتاق شهردار خرج میلیونی می کنند اما به هیئات مذهبی کمک نمی کنند .

نایب رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان تصریح کرد: ما از عاشورا و امام حسین (ع) که بالاتر نداریم و اگر نخواهیم برای آنها هزینه کنیم پس برای چه آمده ایم و سکاندار نهادهای فرهنگی انقلاب اسلامی شده ایم که بر پایه عاشورا شکل گرفت .

اسدی بیان داشت : متاسفانه نگاه یک جانبه به ورزش بسکتبال در گرگان باعث شد تا به مقولات دیگر از جمله فرهنگ بی توجهی شود و می بینیم که بسیاری از معضلات امروز جامعه ناشی از همین بی توجهی ها به بخش فرهنگ است تا جایی که رهبری هم عنوان کرد که من نگران فرهنگ هستم .

وی تاکید کرد: عزاداری امام حسین (ع) هیچوقت تعطیل نخواهد شد اما آزمونی بود برای کسانی که ادعای دیانت داشتند و در تبلیغات انتخاباتی شعارهای مذهبی و قول حمایت می دادند اما الان هیچ گونه حمایتی نکردند و بنده صادقانه با مسئولین هیئتها این مسائل را بازگو خواهم کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.