1393-08-06 13:32
4083
2
4941
شورای شهر گرگان به کجا می رود!

چک 85 میلیون تومانی شهرداری گرگان به عضو شورای شهر غیر قانونی است + سند

سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان که عضو شورای شهر گرگان است برای فصل قبل مبلغ 85 میلیون تومان دریافت کرد که غیر قانونی است .

به گزارش گلستان ما ؛ اسدالله کبیر سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل گذشته همزمان هم عضو شورای شهر گرگان بوده و همزمان هدایت تیم بسکتبال شهرداری را به عهده داشته است .

طبق قانون شوراها هیچ یک از اعضای شورا نمی تواند همزمان در نهادها و یا سازمانهای مرتبط با شهرداری و ... قرارداد ببندد.

اما اسدالله کبیر گویا ابتدای فصل قرارداد بست تا اینکه در شهریور ماه 92 به عنوان شورای شهر گرگان قسم می خورد و از این تاریخ قرارداد وی طبق قانون خود بخود فسخ می شود .

اما در اول تیرماه 93  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان چکی 85 میلیونی در وجه اسدالله کبیر می کشد و کبیر هم بلافاصله برای دیدن پسرش به آلمان می رود .

برخی از اعضای شورای شهر گرگان به این اقدام شهرداری اعتراض کردند و آن را خلاف قانون دانستند اما گویا شهردار گرگان گوشی برای شنیدن این حرفها ندارد .

گفته می شود این یکی از همان وعده هایی بود که تیم اکثریت شورا به کبیر دادند تا درقبال این معوقه در انتخابات هیئت رئیسه و حمایت از شهردار پای کار باشد در حالی که کبیر در ائتلاف توسعه پایدار گرگان وطیف مخالف شهردار حضور داشته و به پارلمان محلی راه یافته است .

IMG 0096

IMG 0099

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

iman

شورای شهر و شهرداری به همون جا میروند که ما خواستیم !!ناکجا آباد! ما مردم این ها رو اوردیم! نماینده ها ی مجلس حق دارند لایجه بدن تا دست سودجوبان رو از اموال بیت المال در شهرداری کوتاه کند! شورا های تعدادی از شهرها خودشان منشا فساد اداری هستند!

0
0
پاسخ
1393-08-06 03:54
iman

طرف گقته به عشق گرگان و بسکتبالش قراداد شفید و بدون مبلغ با شهرداری امضاء می کنم !

0
0
پاسخ
1393-08-06 04:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.