1396-10-30 16:05
912
0
49367
گرزین در نطق پیش از دستور :

صادقلو مظهر کار و تلاش صادقانه بود / خودم را پاسخگوی مردم گرگان می دانم / شهردار جدید به بانوان و جوانان توجه کند

عضو شورای شهر گرگان گفت :پیشنهاد می کنم شهردار جدید از بانوان و جوانان باانگیزه و متعهد و متخصص در مدیریت شهری استفاده کند تا بحث مدیرسازی ، نیروسازی و تجربه سازی به درستی صورت پذیرد .

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین عضو شورای اسلامی شهر گرگان و منتخب اول مردم گرگان در انتخابات 29 اردیبهشت شورای پنجم امشب شنبه 30 دیماه در اولین نطق پیش ازدستور خود در شورای پنجم ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و تسلیت به مناسبت جان باختن جمعی از هم میهنان در کشتی سانچی اظهار کرد : شهروندان فهیم گرگان در 29 اردیبهشت ماه یک بار دیگر به بنده اعتماد کردند و لازم می دانم از این همت والا تقدیر کنم و همچنین تشکر کنم از همه آنهایی که در دوران گذشته شورا و شهرداری برای اعتلا و سربلندی شهر گرگان تلاش کردند .

گرزین افزود : در این مدتی که گذشت از معاون عمرانی استانداری آقای مروتی و فرماندار گرگان آقای حسینی تقدیر و تشکر دارم که انصافا همراهی خوب و مدیریتی شایسته در امورات شهری گرگان در جهت حل مشکلات داشتند .

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) در باب تشکر از تلاشگران و خادمان تصریح کرد : به عنوان نماینده مردم شهر از خدمات صادقانه و شبانه روزی شهردار وقت آقای حسین صادقلو که صمیمانه و دلسوزانه برای مردم خدمت کرد ،تشکر می کنم چرا که ایشان فرهنگ کار و تلاش را در شهرداری نهادینه کرد و باعث شد اتفاقات خوبی در شهر گرگان رقم بخورد .

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : صادقلو توانست با مدیریت زمان در اجرای پروژه ها و دمیدن روح کار و تلاش در کالبد مدیریت شهری اقدامات بزرگی انجام دهد که از اذهان مردم پاک نمی شود و در دلها یادگار می ماند .

گرزین در قسمت دوم نطق خود بیان داشت : در انتخابات 29 اردیبهشت ماه همه مردم از هر قوم و مسلکی به پای صندوق های رای آمدند و با انتخابی آگاهانه حماسه ای بزرگ خلق کردند و لذا آنچه شایسته مردم است باید کار کنیم و من خودم را پاسخگو به همه مردم شهر می دانم و قول می دهم که از خدمت صادقانه دریغ نکنم.

وی اضافه کرد : بنده با حمایت شهروندان پای به میدان مسئولیت آمدم و می دانم که شهروندان خواستار بهبود وضعیت زندگی و منزلت شهروندی هستند ، شهرداری می خواهند که از فقر و فساد و تبعیض دوری کند ، خواهان عدالت ، مساوات ، شفافیت ، فسادستیزی ، قانون گرایی ، شایسته سالاری و جایگزین کردن ضابطه بجای رابطه و منافع عمومی بجای منافع شخصی هستند .

این عضو شورای شهر گرگان یادآور شد : بر اساس سوگندی که خوردم در همه حالات صداقت و صراحت را سرلوحه خودم قرار می دهم و سعی خواهم کرد با بهره گیری از رسانه ها و حق دانستن شهروندان از امور با بهره گیری از رسانه ها آنها را از موضوعات شهری مطلع خواهم کرد.

گرزین در قسمت سوم نطق خود خطاب به شهردار جدید گرگان با بیان پیشنهاداتی گفت : ضمن آرزوی توفیق برای شهردار جدید یعنی آقای دادبود و تبریک به مردم بابت این انتخاب خوب ، این نکته را گوشزد کنم که تنگناها و مشکلات شهرداری گرگان فراوان است ولی امیدها نیز زیاد است .

عضو باسابقه شورای اسلامی شهر گرگان بیان داشت : یک بحث مهم امانتداری املاک و وضعیت ساختاری شهرداری گرگان است اما بحث مهمتر امانتی است که باید شهردار جدید با انتخاب مدیران شایسته ، متخصص ، متعهد به ارزشهای انقلاب ، سلامت و صداقت و شایسته سالاری رعایت کند .

گرزین تصریح داشت : پیشنهاد می کنم شهردار جدید از بانوان و جوانان باانگیزه و متعهد و متخصص در مدیریت شهری استفاده کند تا بحث مدیرسازی ، نیروسازی و تجربه سازی به درستی صورت پذیرد و به عدالت در محلات مختلف توجه کنیم .

شهربازی مدرن ، مجموعه تفریحی توریستی ، راه اندازی تله کابین به عنوان مولفه اصلی توریسم ، راه اندازی دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات مردمی در شهرداری گرگان ، ایجاد المان در ورودی شرق گرگان و تعامل با سازندگان جهت رونق ساخت و ساز و ایجاد درآمد پایداربرای شهرداری گرگان از اهم مواردی بود که ناصر گرزین به آن اشاره کرد .

وی در پایان پیشنهاد داد : با توجه به اینکه در قبرستان گرگان قطعه ای بنام هنرمندان نداریم خوب است که شهردار جدید گرگان نسبت به ساماندهی و ایجاد چنین فضایی برای تدفین هنرمندان اقدام کند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.