1396-10-27 10:13
880
0
49232
ناصر گرزین خبر داد :

قطعی شدن حکم شهردار گرگان در وزارت کشور / دادبود هفته آینده معارفه می شود

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : حکم عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار گرگان مورد تایید وزارت کشور قرار گرفته و وی قطعا شهردار آتی گرگان خواهد بود .

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین عضو شورای اسلامی گرگان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص وضعیت شهردار گرگان گفت : حکم قطعی عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار گرگان به طور قطعی تایید شده است .

گرزین افزود : به احتمال قوی هفته اینده عدبالرضا دادبود به عنوان شهردار جدید گرگان معارفه و فعالیتش را در شهرداری گرگان آغاز خواهد کرد .

وی تصریح کرد : عبدالرضا دادبود در جلسه اعضای شورای شهر گرگان در تاریخ 18 آذرماه سال جاری با رای 7 تن از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : شهردار جدید گرگانق طعا با تلاش و پشتکاری مضاعف در تداوم روند خدمت رسانی گذشته به مردم گرگان فعالیت خواهد کرد و امیدواریم این روند در سالهای آتی نیز ادامه داشته باشد .

گرزین گفت : مردم خدمت صادقانه را می پسندند و ما در نظامی زندگی می کنیم که خدمت به مردم یک کار ارزشمند و عقیدتی به شمار می رود و قطعا مردمی که اینگونه پای انقلاب ایتساده اند و فداکاری می کنند شایسته بهترین خدمت نیز می باشند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.