1396-10-26 19:59
2100
0
49208
پایان خوش یک خبر؛

تحویل کلید منزل اهدایی به "صبا" بیمار تنفسی در توران فارس + تصاویر

کلید منزل اهدایی به صبا حیدری بیمار تنفسی در توران فارس با حضور مشاور عالی مدیر کل بنیادمسکن کشور، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان و مدیر بنیادمسکن و بخشدار مرکزی شهرستان رامیان تحویل داده شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، چندی پیش بعد از درج مطلبی در کانال تلگرامی خیریه همدلی توران فارس درباره بیماری صبای 7 ساله از روستای توران فارس که از 4 سالگی با بیماری ریوی دست و پنجه نرم می کند، خبرنگار ما، پیگیر موضوع شد و مطلبی را در این خصوص در کانال خبری گل رامیان منتشر کرد که پس از آن بسیاری از خیرین از اقصی نقاط کشورمان با تماس با خبرنگار ما و خیریه همدلی در یاری به صبا کمر همت بستند.

بعد از درج این مطلب مسئولین شهرستان رامیان به عیادت صبا رفتند و آمادگی خود را برای کمک به درمانش اعلام کردند. همچنین خبرگزاری ها برای تهیه خبر ازمشکل این خانواده با خبرنگار ما تماس گرفتند.

در نهایت امروز پایان خوش انتشار این خبر در خانه دار شدن این خانواده با همت بنیاد مسکن و لبخند شادمانی بر چهره صبا و خانواده اش مشاهده می شود.

کلید منزل اهدایی به صبا حیدری بیمار تنفسی در توران فارس با حضور مشاور عالی مدیر کل بنیادمسکن کشور، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان و مدیر بنیادمسکن و بخشدار مرکزی شهرستان رامیان تحویل داده شد.

این واحد مسکونی در مدت ۵۷ روز توسط بنیاد مسکن ساخته و تحویل این خانواده شد. همچنین سرویس بهداشتی و حمام آن توسط دهیاری و شورای اسلامی توران فارس ساخته شده است.

ولی همچنان صبا باید تحت مراقبتهای پزشکی و درمانی باشد و با توجه به هزینه های بیمارستان و اینکه این خانواده از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند لذا باز هم همت خیرین را می طلبد تا این دختر 7 ساله را تا پایان عمل جراحی حمایتهای مالی کنند.

صبا از 4 سالگی بر اثر تب شدید، دچار بیماری شدید ریه می شود و ریه های خودش را از دست می دهد و مدت چهار سال است با کپسول و ماسک اکسیژن همدم و همنشین شده است.

مادر صبا در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: صبا از 4 سالگی به علت تب شدید، بدنش عفونت کرده و 40 روز بر اثر آن در ان‌آی‌سی‌ یو بیمارستان طالقانی گرگان بستری می‌شود و به دلیل عدم برگشت وضعیت صبا به حالت عادی، تصمیمم می‌گیریم که به تهران منتقل کنیم.

وی بیان کرد: صبا پس از بستری در بیمارستان تهران در 2 بخش چشم و عفونت، مورد معاینه قرار گرفت و 45 روز در آن بیمارستان بستری بود ولی به گفته دکترش که در صورت اضافه شدن وزن، صبا می‌تواند سلامتی‌اش را به دست بیاورد، آن را از بیمارستان مرخص می‌کنم.

مادر صبا افزود: صبا علاوه بر مشکل ریوی از ناحیه چشم هم دچار ضعف و بیماری است و از سال 94 به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه ها، صبا را برای معاینه چشم و ریه هایش به دکتر نبردیم.

وی تصریح کرد: صبا در نوبت پیوند ریه و قرنیه قرار دارد ولی به گفته پزشکان به علت ضعف جسمانی تا سن 9 سالگی عملی انجام نمی شود و برای پیوند قرنیه ابتدا باید ریه هایش عمل شود لذا امیدواریم تا آنزمان با کمک خیرین مشکلات مالی رفع شده باشد و بدون دغدغه ای عمل انجام شود.

khansabb1

khansabb2

khansabb3

khansabb4

sabaa6

sababimar2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.