1396-10-24 12:51
697
0
49128
رئیس پلیس راه آهن کشور در گرگان:

افزایش ۳۷ درصدی کشفیات کالای قاچاق در راه‌آهن کشور / برنامه‌های پلیس در راستای توسعه، بر پایه امنیت حرکت می‌کند

رئیس پلیس راه‌آهن از افزایش ۳۷ درصدی کشفیات کالای قاچاق در راه‌آهن کشور خبر داد و گفت: در سطح کشور برابر آمار اعلام شده, ارزش ریالی کشفیات در راه‌آهن کشور سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته, ۳۰ درصد افزایش ریالی داشتیم.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار علی‌رضا اکبرشاهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از راه‌آهن شمال شرق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود 13 هزار کیلومتر در کشور راه آهن کشور ریلی وجود دارد و برنامه توسعه و ایجابی در دستور کار داریم که در این برنامه توسعه و ایجابی استان گلستان هم قرار دارد.

رئیس پلیس راه آهن کشور افزود: در 9 ماهه سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال 95، 37 درصد افزایش کشفیات در حوزه کالا قاچاق و ارز داشتیم و عمده کشفیات انجام شده، مواد سنتی بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما پاکسازی خطوط ریلی است و در حوزه خوب و موفق عمل کردیم و افتخارات خوبی داشتیم. همچنین در سطح کشور برابر آمار اعلام شده، ارزش ریالی کشفیات در راه‌آهن کشور سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، 30 درصد افزایش ریالی داشتیم.

سردار اکبرشاهی تاکید کرد: امنیت یک مولفه مهم و اثرگذار است و پایه همه فعالیت‌ها بر مبنا امنیت است و در برنامه توسعه ششم، پیوست همه برنامه‌ها امنیت خواهد بود و برنامه‌های پلیس در راستای توسعه، بر پایه امنیت حرکت می‌کند.

رئیس پلیس راه آهن کشور گفت: ضرورت راه آهن تجهیز ایستگاه‌های کشور به امکانات به روز و آشکارسازی است و با توجه به اینکه مردم, سفر با قطار را ایمن و کم چالش قبول دارند و زمان مولفه مهم است, تجهیز ایستگاه‌ها, بسیار ضروری است و استان گلستان در این زمینه موفق بوده است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.