1393-08-04 11:42
3279
0
4906
حجت الاسلام ولی نژاد :

آنهایی که جنگ را ندیده و در زمان جنگ زراندوزی می کردند الان انتقاد می کنند / داعش کسی نیست این ملت بزرگتر از داعش را زمین زد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت : امروز کسانی از نظام انتقاد می کنند که هشت سال جنگ را ندیدند و زمان جنگ برای درس خواندن به خارج رفته بودند .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان شامگاه گذشته (3 آبان ماه)در مراسم یادواره 5 شهید روستای سرکلاته گرگان گفت : خانواده های شهدا و مردم مومن و مذهبی همچمنان پای انقلاب و آرمانهای آن مانده اند و علیرغم مسائل و فشارهای مختلف ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد اذعان داشت : امروز کسانی که هشت سال جنگ را ندیدند و محضر امام راحل (ره) را درک نکردند انتقاد می کنند ، امروز کسانی که زمان جنگ به خارج رفته و مشغول درس خواندن شدند برگشتند و از نظام انتقاد می کنند ، کسانی که در زمان جنگ از فضای گرانی و آشفتگی بازار سوء استفاده کرده بودند و زراندوزی نموده اند منتقد شده اند .

وی تاکید کرد : ننگی بالاتر از این نبود که صدام ملعون سند 1975 الجزایر را پاره کند و بگوید که دیگر اعتبار ندارد و ادعا کرد که اروند رود و خوزستان را باز می گرداند ، برای این بود که ما را خوار و کوچک کند ؛ به خبرنگاران می گفت امروز بغداد و فردا تهران اما این ملعون جوانان ما را نشناخت که چقدر به دین و امام و وطن خود وفا دارند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: صدام یک پان عربیسم بود و خود را سردار قادسیه می خواند و می خواست جای جمال عبدالناصر را بگیرد و افتخارش این بود که به اعراب بگوید من به عجمان حمله کردم .

نورالله ولی نژاد تاکید کرد : عزت کشور ما در یک چیز است و آن هم اطاعت از رهبری است و در زمان جنگ نیز همین اطاعت رمز پیروزی ما شد و رزمندگان آن موقع مطیع بودند و چون و چرا نمی کردند و هیچ کس عزت و کرامت را در جای دیگر جستجو نکند.

وی عنوان داشت : داعش کسی نیست این ملت بزرگتر از داعش را زمین زد ، صدامی که بیش از 50 کشور پشت سرش بودند را نابود کرد چون ملت ما مردمی ارزشمند و رهبری اندیشمند دارد .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.