1396-10-21 08:51
718
0
48996
مسئول گزینش استانداری گلستان :

اگر مدیر ناکارآمد و متخلف دیدید بدانید از فیلتر گزینش رد نشده است

مسئول گزینش استانداری گلستان گفت :اگر گاهی و خیلی اندک در سیستم اداری شاهد حضور مدیران ناشایست، ناکارآمد و متخلف هستیم حتم بدانید که این افراد از فیلتر گزینش رد نشده‌اند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی ساورچمنی در چهارمین همایش گزینشگران استان گلستان اظهار داشت: گزینشگری کاری سخت و طاقت‌فرسا است که بیان مشکلات و مسائلی که در این حوزه وجود دارد می‌تواند ما را به حل آنها در سال آینده امیدوار کند.

وی افزود: تاکنون گزینش ردیف اعتباری خاصی نداشته و امیدواریم هیئت عالی گزینش نسبت به اختصاص ردیف اعتباری مشخص به این موضوع تلاش کند تا مجبور نباشیم برای برگزاری چنین همایش‌هایی دست خود را به سوی دیگران دراز کنیم.

دبیر چهارمین همایش گزینشگران استان گلستان ادامه داد: ارتقاء سطح کمی و کیفی ادارات گزینش یکی از دغدغه‌های ما در این بخش است.

ساورچمنی گفت : علاوه براین معتقدیم اگر اداره گزینش به سازمان تبدیل شود جنبه‌های مثبت زیادی به همراه خواهد داشت زیرا  گزینش‌گران در جایگاه صدور رأی و قضاوت هستند و این اقدام می‌تواند جنبه‌های مثبت زیادی داشته باشد.

وی بیان داشت: سالم‌سازی محیط اداری و بروکراسی حاکم بر این سیستم با تقویت گزینش و گزینشگران ارتباط تنگاتنگ دارد.

ساورچمنی گفت: موتور محرکه توسعه و پیشرفت هر دولت، ملت و هر استانی بستگی به برخورداری آنها  از نیروی انسانی متعهد، متدین و متخصص دارد.

دبیر چهارمین همایش گزینشگران استان گلستان اظهار داشت: اگر گاهی و خیلی اندک در سیستم اداری شاهد حضور مدیران ناشایست، ناکارآمد و متخلف هستیم حتم بدانید که این افراد از فیلتر گزینش رد نشده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.