1396-10-20 02:41
612
0
48951
مازندرانی عنوان کرد؛

کاهش10 درصدی اخراج کارگران در استان گلستان / سازش 43 درصدی در آراء هیئت‌های حل اختلاف اداره کار

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از نرخ ۴۳ درصدی آراء سازشی حل اختلاف استان گلستان در ۹ ماهه نخست سال خبر داد و گفت: تعداد اخراجی‌های امسال در گلستان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کمتر شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ سعید مازندرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف مهم وزارت تعاون کار حفظ و صیانت از نیروی کار و حفظ اشتغال موجود است که نرخ آراء سازشی هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف از عملکرد مطلوب در حوزه روابط کار قرار دارد.

وی افزود: در 9 ماهه ابتدای سال جاری 48 درصد آراء هیئت‌های تشخیص و 43 درصد آراء هیئت‌های حل اختلاف به سازش منجر شد.

مازندرانی تشریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 5 هزار و 62 دادخواست در ادارات تعاون کار شهرستان‌ها دریافت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد کاهش شکایات را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه تعداد اخراجی‌های امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد کمتر شده است، تاکید کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری برای 3 هزار و 693 نفر از کارگران مقرری بیمه بیکاری برقرار شد.

وی همچنین گفت: افرادی که پس از شناسایی اقتصادی خانوار یارانه آنان قطع شده است می‌توانند با مراجعه به سامانه www.yaraneh10.ir  اعتراض خود را ثبت کنند.

مازندرانی گفت: نتیجه اعتراض از طریق همین سامانه به اطلاع سرپرست خانوار خواهد رسید و پس از بررسی میدانی و پایش وضعیت خانوار در صورت لزوم یارانه آن خانوار برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.