1396-10-19 12:37
517
0
48923
رئیس ستاد مهر درخشان رضوی سپاه نینوا گلستان:

تجلی وحدت شیعه و سنی در طرح مهر درخشان رضوی / اعزام 6824 زائر گلستانی در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تا کنون 6824 زائر گلستانی(اعم از شیعه و سنی) که 40 درصد آنرا اهل تسنن تشکیل داده اند در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام گردیده اند و تا پایان سال جاری نیز 500 نفر زائر به مشهد مقدس اعزام خواهیم داشت.

به گزارش گلستان ما ؛  سید موسی حسینی رئیس ستاد مهر درخشان رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: زیارت امام هشتم (ع) از گذشته به ‌عنوان آرزویی برای مؤمنان مطرح بوده و یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار حضور زائران در حرم مطهر آن حضرت ، طلبیدن ایشان است.

وی افزود: اگر امام رضا (ع) شخصی را بطلبد، خداوند شرایط را به‌گونه‌ای فراهم می کندکه همه عوامل دست به دست هم بدهند تا آن فرد راهی مشهد مقدس بشود به همین جهت طرح مهر درخشان رضوی که بر اساس توافق بین سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی تنظیم شده هر ساله با همکاری و هماهنگی سپاه های استانی در حال اجرا می باشد.

حسینی در ادامه افزود: این طرح ویژه زائران بالای40 سال است که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ویژه برنامه‌های تشرف گروه‌های زیارتی در قالب مهر درخشان رضوی در چهار بازه زمانی بهار، تابستان، پاییز و زمستان صورت خواهد گرفت اظهارکرد: طرح مهر درخشان رضوی از سال 95 آغاز شده که به تعداد4427 نفردر52 دوره و 102 کاروان اعزام شده اند و در نه ماهه سال 96 به تعداد2397 نفر به مشهد مقدس اعزام گردیده اند که 40 درصد از این اعزام ها را اهل تسنن تشکیل می دهند.

رئیس ستاد مهر درخشان رضوی استان گلستان خاطرنشان کرد: وحدت میان مسلمانان و اتحاد بین فرق اسلامی امری لازم و ضرروی است.

حسینی با اشاره به اینکه درشرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش را برای مبارزه و مقابله با  اسلام به کار بسته و آشکارا اعلام می کنند که جهان اسلام در قرن بیست و یکم یکی از مهمترین میدان های زورآزمایی سیاست خارجی آمریکاست گفت: طرح مهرد رخشان رضوی فقط مختص شیعیان نمی باشد بلکه استان گلستان هر ساله تعداد زیادی از شیعیان و اهل تسنن را به مشهد مقدس اعزام می نماید که ان شاالله تاپایان سال جاری 550 نفر را به مشهد مقدس اعزام خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح ان شاالله روزی فرا می‌رسد که در ایران اسلامی هیچ فردی به دلیل نداشتن بضاعت مالی از زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) محروم نباشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.