1396-10-18 12:13
583
0
48893
مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان:

برخی به‌نام انقلابی‌گری سعی می‌کنند انقلابیون اصلی را کنار بگذارند / لجن‌پراکنی و کمک به دشمن مورد قبول ملت ایران نیست

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال 1388 فرمودند فتنه‌های بزرگتری در راه است، گفت: متأسفانه برخی به‌نام انقلاب و انقلابی‌گری سعی می‌کنند انقلابیون اصلی را کنار بگذارند.

 به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی در محکومیت اغتشاشات اخیر در جمع مردم کردکوی، اظهارکرد: از سال 1342 که نقطه آغازین انقلاب اسلامی بود افرادی که همراه امام راحل شده به دو دسته تقسیم شدند.

وی با بیان اینکه افرادی که بر علیه رژیم شاه و برای انقلاب اسلامی دفاع می‌کردند به دو دسته تقسیم شدند، گفت: منافقین و مجاهدین خلق در آن زمان راه خود را جدا کردند و سعی داشتند مرجعیت، روحانیت و ولایت را کنار بگذارند اما موفق نشدند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: دشمنان خارجی وقتی مشاهده کردند انقلاب اسلامی علاوه‌بر ملت ایران، سایر ملت‌ها را از خواب غفلت بیدار کرده و سلطه سلطه‌گران را از بین برده و آمریکای قدرتمند را به ذلت کشانده به واسطه دشمنان داخلی نظام درصدد ایجاد توطئه‌های مختلف در ایران برآمدند.

رعایتی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی یکی از اهداف دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: در سال 1388، مردم در ابتدا تصور می‌کردند مسأله اختلاف بین دو جناح و برد و باخت است اما وقتی متوجه شدند عده‌ای در درون فریب خوردند و عده‌ای در خارج از کشور برای گرفتن انقلاب اسلامی از دست ملت ایران تهاجم می‌کنند و به ارزش‌ها، دین و ولایت بی‌حرمتی می‌کنند در 9 دی به میدان آمدند و اعلام کردند همه سختی‌ها را برای تداوم انقلاب اسلامی به جان می‌خرند اما اجازه خدشه به ارزش‌ها را نمی‌دهند و مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

*هدف دشمن از فشار اقتصادی ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی است

وی ادامه داد: دشمنان پس از ناامیدی در سال 1388، تئوری دیگری ساختند و گفتند برای نابودی انقلاب اسلامی باید از راه اقتصاد و معیشت وارد شویم تا مردم تسلیم شوند و سر فرود بیاورند، از این رو تحریم‌های اقتصادی بیشتری را اعمال کردند و در کنار آن برخی داخلی‌ها نیز پالس‌های مختلفی به دشمن دادند اما مشاهده کردند مردم ایران در صحنه‌های مختلف مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن فشار اقتصادی به ملت ایران را برای دستیابی به اهداف شوم خود انتخاب کرد، افزود: ملت ایران همانطور که در دوران دفاع مقدس با وجود بسیاری از کمبودهای اقتصادی با تمام توان مقابل دنیا ایستادند و اجازه ندادند جنگ به نفع دشمن پایان یابد امروز نیز همانگونه عمل کردند.

رعایتی با بیان اینکه هدف دشمن از اعمال فشار اقتصادی ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی و گرفتن اعتماد به نفس از ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: اعتراض و سخن در برابر ناملایمات حق مردم است اما جنجال به پا کردن، افترا زدن، لجن‌پراکنی و کمک به دشمن مورد قبول ملت ایران نیست.

وی با بیان اینکه در کنار مطالبات به‌حق مردم، عده‌ای با حضور در جمع آنها درصدد ایجاد فاجعه بودند تا القا کنند اعتراضات به‌حق مردم ایران برای گرسنگی است، یادآور شد: «ترامپ» اشتباه می‌کند مردم ایران برای گرسنگی به خیابان‌ها نیامدند بلکه آنها می‌گویند ما انقلاب کردیم، صدها هزار شهید دادیم و ناملایمات بسیاری را متحمل شدیم تا در کشور شاهد تبعیض و ناعدالتی نباشیم، غیرت و ناموس ما حفظ شود و مسؤولان به مردم خدمت کنند.

*پشتیبانی از ولایت راه موفقیت ملت ایران است / شعار «اول عدالت بعد ولایت» شعار مسخره و منحرفی است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مردمی که با نیروهای خود سوریه و عراق را از دهان شیر بیرون کشیدند اجازه نخواهند داد لحظه‌ای پای بیگانگان اعم از دشمنان شیعه و اسلام، وهابیت خبیث و داعش پلید درون کشور باز شود، تصریح کرد: هدف دیگر دشمن ضربه به ولایت‌فقیه به‌عنوان ستون خیمه انقلاب و بازوان و نهادهایی بود که به ولایت کمک می‌کنند اما آنها نفهمیدند ملت ایران مردم عصر اسلام و مردم کوفه نیستند و تا پای جان از رهبر معظم انقلاب دفاع خواهند کرد.

رعایتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال 1388 فرمودند فتنه‌های بزرگتری در راه است، گفت: متأسفانه برخی به‌نام انقلاب و انقلابی‌گری سعی می‌کنند انقلابیون اصلی را کنار بگذارند.

وی شعار «اول عدالت بعد ولایت» را شعار مسخره و منحرفی دانست و تأکیدکرد: این شعار، شعار منافقین بود و با کشتن افراد می‌گفتند هدف ما اجرای عدالت است و معتقد بودند برای رسیدن به عدالت مجاز به انجام هر کاری حتی آتش زدن و کشتار مردم هستند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: امروز برخی درصدد آن هستند که بگویند عدالت را ما درک می‌کنیم و می‌خواهند ولایت را کنار بگذارند اما ملت بصیر ایران باید آگاه باشند راه موفقیت ما در پشتیبانی از ولایت‌فقیه است./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.