1396-10-18 09:39
666
0
48880
توضیح یک مقام مسئول به مطلب گلستان ما :

مدیرکل تعاون کار گلستان: معترضین به حذف یارانه به سامانه مراجعه کنند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: افرادی که پس از شناسایی اقتصادی خانوار یارانه آنان قطع شده است می توانند با مراجعه به سامانه www.yaraneh10.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

به گزارش گلستان ما ؛ سعید مازندرانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی به اعتراض حذف شدگان از فهرست یارانه بگیران برعهده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است و افرادی که نسبت به قطع یارانه خود اعتراض دارند باید صرفاً از طریق سامانه www.yaraneh10.ir اقدام کنند و نیاز به مراجعه حضوری به هیچ سازمانی ندارند.

وی افزود: نتیجه اعتراض از طریق همین سامانه به اطلاع سرپرست خانوار خواهد رسید و پس از بررسی میدانی و پایش وضعیت خانوار در صورت لزوم یارانه آن خانوار برقرار خواهد شد.

مازندرانی با بیان اینکه این موضوع مربوط به خانوارهایی است که یارانه آنان پس از اسفند 93 قطع شده است، تأکید کرد: خانوارهایی که یارانه آنان قبل از اسفند سال ۹۳ توسط سازمان هدفمندی یارانه ها قطع شده است و همچنین خانوارهایی که از ثبت نام مجدد یارانه ها در فروردین ۹۳ جاماندند به فرمانداری ها و سازمان هدفمندسازی یارانه ها مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: آن دسته از متقاضیان دریافت یارانه که ابعاد خانواده آنها دچار تغییراتی اعم از ازدواج، طلاق، فوت و ولادت شده است جهت انجام اصلاحات اطلاعات خانوار به مراکز معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها مراجعه کنند.

گفتنی است دو روز پیش این پایگاه خبری طی مطلبی با عنوان "پاسخگوی قطع یارانه ها مشخص باشد / مردم را در ادارات سرگردان نکنید" از پاسخگو نبودن متولی این کار انتقاد کرده بود .

در این مطلب نوشته شده بود :

مردم نمی دانند چه کسی پاسخگوی وضع موجود در خصوص قطع یارانه هاست ، از این جهت در فرمانداری گرگان ، پلیس +10 ، اداره تعاون و رفاه اجتماعی، استانداری ، کمیته امداد و بهزیستی و ... سرگردان اند .

در این میان بیشترین ناراحتی مردم از بابت عدم پاسخگویی شفاف ادارات و نهادهای ذیربط بود که آنها را مانند توپی در بین این نهادها پاسکاری می کردند .

در حال حاضر با توجه به رصد دولت در خصوص اینکه چه کسانی باید یارانه دریافت کنند و چه کسانی نه ، باعث شده تا برخی افراد دچار قطعی یارانه شوند ، اما آنها برای اعتراض باید به یک نهادی مراجعه کنند ، اما این نهاد و متولی پاسخگو کیست ؟

مردم خودشان نمی دانند چه کسی پاسخگوی وضع موجود در خصوص قطع یارانه هاست ، از این جهت در فرمانداری گرگان ، پلیس +10 ، اداره تعاون و رفاه اجتماعی، استانداری ، کمیته امداد و بهزیستی و ... سرگردان اند .

اما خوب است بدانید وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت کشوری و اداره کل کار ، تعاون ور فاه اجتماعی استان گلستان نیز متولی استانی این قضیه است ، پس باید مدیر کل این دستگاه پاسخگوی مردم باشد و آنها را در ادارات مختلف سرگردان نکند .

امروز آنچه که بیش از پیش ناراحت کننده است و شاید از غم قطع یارانه هم غمناک تر است همین عدم پاسخگویی و اعتنا به ارباب رجوع و کرامت مردم است که گاها در ادارات و نهادها دستمایه بی توجهی قرار می گیرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.